Citroen C4 PureTech 130 EAT6 kako glasi puni naziv modela, doživio je ne tako slavan redizajn. Automobilski entuzijasti će jasno znati o čemu govorimo. Mekani ovjes, nedostatak ručne kontrole kod mjenjača, sporo ubrzanje i „grčeviti pokreti“ samo su neki od propusta koje stručnjaci navode.

CITROEN C4 – SKROMNE PERFORMANSE

Uz novi HDi dizelski motor s 118 ks, Citroen uvodi i 1.2-litreni tro-cilindarski, benzinski turbo motor širokom C4 spektru. Dizajniran s ciljem pružanja 25% veće učinkovitosti prilikom potrošnje, PureTech benzinski motor razvija 128 ks sa šest-stupanjskim EAT6 automatskim mjenjačem koji je zamijenio prethodni VTi 120 četvero-stupanjski automatski mjenjač.

Citroen C4 Citroen C4
Tijekom gradske vožnje, tih benzinski motor jedva je primjetan. Automatski mjenjač omogućuje glatki prijenos ukoliko ste nježni na gasu, no poželite li agresivniju vožnju gradskim ulicama, razočarati će te se. Jačim pritiskom na papučicu propusti izlaze na vidjelo, pa tako spora akceleracija rezultira frustrirajuće sporom reakcijom i grčevitim pokretima. Slična priča odnosi se i na veće brzine. Ukoliko ste oprezan vozač, to vam neće stvarati nikakve probleme te će te uživati u svakom kilometru. Turbo čini C4 bržim, ali problem nastupa prilikom pretjecanja gdje vam je u kratkom vremenu potreba veća snaga. Gdje DSG sustav s dvostrukom spojkom nikada neće zakazati, EAT6 sustav pokazuje znakove panike ne znajući kako reagirati na vaše želje.
Prebacivanjem u „sport mode“ problem postaje složeniji. Interakcija među zupčanicima traje nešto duže što se uvelike odražava na poremećaj ravnoteže automobila. Lijeni ovjes, kako ga nazivaju, smjestio je C4 na dno klase što se dinamike vožnje tiče.

CITROEN C4 – UNUTRAŠNOST NE ZAOSTAJE ZA PERFORMANSAMA

Niti unutrašnost nije doživjela značajnije promjene. Osim standardne opreme koju svaki automobil ima poput klime i tempomata, tu je DAB radio s bluetooth vezom, top-spec stražnji parkirni senzori, 7-inčni monitor osjetljiv na dodir, prednja svjetla za maglu i zatamnjena stražnja stakla. Stražnja klupa pruža dovoljno mjesta za dvije odrasle osobe. Svakako bolja izvedba unutrašnosti nego performanse. Prtljažnik vam pruža skromnih 410 litara zapremnine.

Citroen C4 Citroen C4

CITROEN C4 – ISPLATIVOST I KOLIKA JE CIJENA?

Unatoč pristupačnoj cijeni, teško da ćemo vam ga preporučiti ovako na slijepo bez da ga osobno isprobate provozati, jer isplativost ovisi o vašim željama i načinu vožnje. Tako cijena Citroena C4 iznosi 107.000,00 kn za benzinsku izvedbu, dok je dizelska izvedba nešto skuplja i iznosi 109.000,00 kn. Predstavljanje je najavljeno za travanj 2015. godine.

Izvori: autoexpress.co.ukcitroen.hrautocar.co.uk

Nema komentara

Komentiraj