Kada ćemo sa sigurnošću znati da nas čeka električna budućnost? Kao i u svemu do sada, onda kada padne najsnažniji igrač. U ovom slučaju to je kultni Bugatti koji već godinama drži tron najbržeg automobila na svijetu. Iako je izvorno već i Chiron u određenoj fazi razvoja bio zamišljen kao hibrid s ciljem nadopunjavanja ogromnog W16 motora, izlaskom “čistog” benzinskog čudovišta osjećali smo kako su električni lobiji dobili fini udarac ideji potpunog preuzimanja svih segmenata automobilskog tržišta.

hibridni bugatti


Elektrifikacija Bugattija siguran je pokazatelj budućeg smjera autoindustrije

Iz iskustva znamo da gdje ima dima, vatra je neizbježna (u našem primjeru elektrifikacija), a sada je to potvrdio i predsjednik Uprave Bugattija, Wolfgang Dürheimer.
U razgovoru s Autocar ekipom otkrio je određene detalje vezane uz budućnost rekordera. Nasljednik ovog hiperautomobila je daleko i od samog ulaska u fazu razvoja, ali glavni čovjek tvrtke najavio je da će se “elektrificiranje Bugattija dogoditi” zahvaljujući napretku koji se odvija u području tehnologije elektromotora i baterija. Iako neće biti potpuno električan, Chironov nasljednik dobit će značajnu električnu pomoć, pa će tehnički biti opasni hibrid.

Za oko nam je zapela još jedna izjava gospodina Dürheimera, u kojoj navodi kako “vjerojatno nikada više nećemo svjedočiti automobilu s čistim mehaničkim sposobnostima kakve ima Chiron”, te pojasnio: “Činjenica je da nikad ne može biti nadmašen u čistom mehaničkom smislu, čini ga nevjerojatno poželjnim.”

bugatti motor

Trenutni Bugatti modeli imat će još papreniju cijenu kada zavladaju električni automobili

Vjerujemo kako će električni Bugattiji biti još veće zvjerke, a s obzirom na ovakve superlative usmjerene prema “originalu”, ni ne sumnjamo da će dotični gospodin jednog od 500 raspoloživih primjeraka sačuvati upravo za sebe.

Da podsjetimo, Chiron ispucava 1.479 konjskih snaga i razvija 1.600 Nm okretnog momenta iz svog quad turbo W16 8.0-litrenog motora bez ikakve električne pomoći. Iako su se stvari mogle odviti drugačije, kako smo naglasili na početku teksta, drago nam je da u Bugattiju još nije splasnuo inat, pa su stvorili pokretačku jedinicu čije specifikacije kada ih čitamo s papira zvuče kao da dolaze s nekog mlaznog aviona. Sve u svemu, pripremamo se na električnu budućnost gdje će prednjačiti automobili poput našeg Rimca, a benzinske jurilice postati raritet čija će cijena imati samo uzlaznu putanju.

Nema komentara

Komentiraj