Prostrane praktične obiteljske limuzine nisu više hit na automobilskom tržištu. S velikim širenjem popularnosti crossover i SUV segmenta, prodaja tradicionalnih obiteljskih automobila doživljava pad. No, to nije spriječilo Japance da predstave novu Mazdu 6 2015 koja je ovim redizajnom postala još bolja. Također, u ovom segmentu uskoro očekujemo dolazak novog Forda Mondeo i VW Passata kao njenih ljutih konkurenata. Oba suparnika tržištu će biti predstavljeni s većim brojem mehaničkih i dizajnerskih promjena, dok je nova ‘šestica’ doživjela blage kozmetičke promjene. Fokus je umjesto toga opsežnih izmjena bio na stvaranju ugodnijeg i profinjenijeg obiteljskog paketa. Naglasimo i da je Mazda 6 prošle godine prozvana jednom od najljepših limuzina srednjeg ranga, a to joj svakako ide u prilog kod privlačenja kupaca vjernih ovom segmentu. Koje su izmjene Japanci točno napravili pročitajte u nastavku.


MAZDA 6  2015 – NOVA INSTRUMENTNA PLOČA I BOLJI IZBOR MOTORA

Nova Mazda 6 najveće promjene doživjela je u unutrašnjosti, gdje nalazimo novu električnu parkirnu kočnicu i redizajniranu instrument ploču te središnju konzolu sa izmijenjenim komandama klime i novim 7 – inčnim zaslonom osjetljivim na dodir. Također tu je i novi MZD Connect sustav za spajanje mobilnih uređaja, koji ima mogućnost upravljanja pomoću zaslona ili HMI upravljača. Sve navedene promjene u unutrašnjosti novoj Mazdi 6 2015  daju moderan štih.

U ponudi motora Mazda 6 2015 nudi sedam benzinskih i devet dizelskih motora s opcijama automatskog ili ručnog mjenjača sa šest stupnjeva prijenosa, od kojih ćemo izdvojiti SKYACTIV motore. SKYACTIV-G 2.0 je benzinski motor sa 145 konja i izravnim ubrizgavanjem koji kombinira izuzetno nisku potrošnju s najvećom kompresijom među benzinskim motorima. SKYACTIV-D 2.2 predstavlja dva dizelska motora, slabiji od 150 i jači od 175 konja s najnižim omjerom kompresije, dok pritom pruža nezaboravna ubrzanja.

MAZDA 6 2015 – OSTALE PROMJENE KOJE NAS VESELE

One malo zahtjevnije kupce razveselit će informacija da nova Mazda 6 na izbor ima malo veću paletu boja, iako je ako se nas pita u do sada već klasičnoj crvenoj boji stvarno predivna i postiže onaj pravi Mazdin duh kojim su se i vodili prilikom dizajniranja ovog modela. Od ostalih boja bi istaknuli još i Titanium Flash smeđu boju koja od Mazda stvara pravu luksuznu limuzinu. Također uz redizajnirani model dolaze i novi aluminijski naplatci s pet duplih krakova koji na “šestici” stoje sjajno i izvlače iz nje malu dozu agresivnosti.

Mazda 6 2015 ne može sasvim parirati praktičnosti koju nudi VW. Prtljažnik je širok i dubok, ali s 483 litara gotovo je 100 litara manji od njemačkog konkurenta. Ipak, jednostavna poluga oslobađa naslon stražnjeg sjedala i stvara prostor od velikih 1.632 litara.

MAZDA 6 2015 – VELIKA RAZLIKA U CIJENI BENZINCA I DIZELAŠA

Cijena Mazde 6 u Hrvatskoj gledajući osnovni benzinski model iznosi 190.190 kuna, dok ćete za osnovni dizelski model s nešto boljom opremom od benzinskog modela morati izdvojiti nešto više novaca točnije 227.772 kuna. Za više informacija o ovom modelu, provjerite na službenim stranicama Mazde.

Nema komentara

Komentiraj