Za fanove Audija kojima “normalni” R8 Spyder s 540 konjskih snaga nije dovoljan Nijemci su pronašli rješenje u nadogradnji svog toples modela. S tom namjerom, stručnjaci njemačkog proizvođača podvrgli su već snažan stroj “Plus” tretmanu koji rezultira većom snagom i smanjenjem težine. Pogonski agregat dijeljen s Lamborghini Huracanom – FSI V10 dobio je injekciju s velikih 70 konja, a time se ukupna snaga prenje na 610 živahnih ponija. Sve to u izvedbi sa sklopivim krovom koji se u vožnji do brzine od 50 kilometara na sat “skida” za 20 sekundi.
Novi R8 Spyder Plus 2017 impresionira dodatnom snagom i detaljima
Proizvođač tvrdi da novi R8 Spyder Plus 2017 doseže stotku u 3.3 sekunde (0.3 sekunde brže), a vrti se do 8.700 okretaja u minuti. Skidamo kapu onima koji se odvaže na hvatanje maksimalca u toples verziji koji iznosi velikih 328 kilometara na sat, naspram 317 koliko razvija “normalna” V10-ke. Ostatak pogonskog sklopa preuzet je od “običnog” R8. Šaltanje se odvija preko sedambrzinskog S-tronic mjenjača s duplom spojkom, bez mogućnosti izbora manualca ili nekog drugog rješenja. Quattro pogon na sve kotače dolazi standardno u ovoj jurilici.
Poput osnovnog modela, novi Audi R8 Spyder 2017 s Plus oznakom može poslati do 100 posto snage na bilo koju osovinu u ekstremnim situacijama, a tu je i zaključavanje stražnjeg diferencijala za dodatnu trakciju. Vozač putem izbornika modova vožnje može birati između različitih konfiguracija pogonskog sklopa i ovjesa. Variable-assist steering upravljač je opcionalan dok standardni kontrolira elektromehanička jedinica. Izbor dodatne opreme kao što su laserska svjetla i brojne tehnikalije u kabini zadovoljavaju svakog ljubitelja tehnologije, a fanove Audija Sport oduševit će naglašeni detalji eksterijera.
Unutrašnjost i vanjski izgled su na visini zadatka za ovu kategoriju automobila. Agresivan izgled prenesen je s R8 V10 Plus Coupea, u kojem se najviše ističe veliki splitter od karbona postavljen sprijeda zajedno s velikom crnom rešetkom. Straga se nalazi difuzor sposoban generirati 100 kilograma downforcea, karbonski spojler, a kao dio standardne oprema postavljeni su 19-inčni aluminijski kotači. Unutrašnjost krasi karbonska armatura, a Audijev sustav virtualnog kokpita dolazi kao standard.
Cijena Audi R8 Spyder Plus modela očekivano prelazi milijun kuna
U ukupnoj težini od 1.695 kg, kabrioletni krovni mehanizam sudjeluje s 44 kilograma, ali kad se sve zbroji i oduzme ova zvijer je za 25 kilograma lakša od standardnog R8 Spydera. Ušteda je ostvarena zahvaljujući implementaciji lakših sjedala, karbonsko-keramičkih kočnica i lakših aluminijskih kotača. Knjiga narudžbi je otvorena, a prve isporuke očekuju se kasnije ovog ljeta. Cijena za novi Audi R8 Spyder V10 Plus u Njemačkoj kreće od 207.500 eura. Za informacije o dostupnosti i iznosima u Hrvatskoj preporučujemo kontaktirati ovlaštenog distributera.