Ljuta RS izvedba poznatog Ingolstadtskog coupea već duže vremena cilja na “rušenje” proteklih godina ipak nešto boljeg Porsche Caymana. No, tome je sada došao kraj, jer je ovaj velikan njemačke auto industrije stvorio jurilicu koja će po pitanju performansi potući Cayman. Audi TT RS 2017 osnažen je do maksimuma, rezultati su impresivni i jedva čekamo okršaj dva ljuta rivala na stazi.


Coupe i Roadster izvedba dobile su agresivne modifikacije koje najsnažniji TT razlikuju od standardne verzije. Prednji splitter dostupan je u kontrastnoj srebrnoj ili crnoj boji, dok su dva velika okomita usisnika ispod farova novi detalji, slični onima koje možemo vidjeti na RS6 Avantu i RS7 Sportbacku.

Pragovi ostaju nepromijenjeni u odnosu na standardne TT i TTS modele, ali novi su aluminijski naplatci i fiksni stražnji spojler, onaj sklopivi može se odabrati opcionalno.  Ovim dodatkom  TT RS je prepoznatljiv kao model visokih performansi po uzoru na puno snažnije superautomobile. Stražnji branik TT RS-a “izgubio” je TTS-ove četverostruke ispušne cijevi u korist dvije velike ovalne montirane ispod velikog crnog difuzora.

Novi Audi TT RS 2017 – motor uparen s inteligentnim pogonom na sve kotače

Najsnažniji TT pokreće novi 2.5-litreni turbak s pet cilindara te ispucava 394 konja i 354 Nm okretnog momenta. Takve brojke omogućuju mu hvatanje stotke u samo 3.7 sekundi. Novi Audi TT RS 2017 ovakve rezultate ostvaruje zahvaljujući aluminijskom kućištu motora i lakšim komponentama među kojima se nalazi unaprijeđeni sedam-stupanjski automatski mjenjač s duplom spojkom. Ukupno, TT RS teži 10 kilograma manje od prethodnika, prevedeno to znači da Coupe teži 1440, a Roadster 1530 kilograma.

U usporedbi sa standardnim TT-om, ovjes TT RS-a je niži za 7 milimetara, a osim te neznatne promjene poboljšani su upravljač i ovjes koji šalju bolje povratne informacije vozaču. Novi Audi TT RS 2017 dolazi s magnetskim amortizerima koji omogućavaju  vozaču da promijeni njihovu tvrdoću putem elektroničkog Audi drive select sustava. Također, legendarni Audijev Quattro pogon na sve kotače dio je standardne opreme, te koristi dinamički program za izračunavanje momenta koji će se kontinuirano prenositi na stražnje kotače. To se najviše osjeti prilikom ulaska u zavoje velikom brzinom, kada elektro-hidraulička spojka koja koordinira rad pogonskog sustava na sve kotače djelomično prenosi okretni moment na stražnje kotače.

TT RS 2017 – Sportski pedigre vlada interijerom

Unutar kabine Audi TT RS 2017 opremljen je laganim RS sportskim sjedalima s integriranim naslonima za glavu, a kožni upravljač ima start gumb po uzoru na R8. Alcantara presvlake s dijamantnim uzorkom i ušivenim RS logom na naslonima su standardni dok je Nappa koža dostupna u četiri kombinacije boja. Aluminijski unutarnji umetci dolaze u osnovnoj verziji, a detalji od ugljičnih vlakana mogu se uzeti iz dodatne opreme. Tu je i RS design paket koji dodaje crvene i sive okvire otvorima za zrak i sigurnosnim pojasevima, a uključuje i tepihe s logotipom RS.

Novi Audi TT RS 2017 – Multimedija će zadovoljiti i najzahtjevnije, a cijena je očekivana

Audi TT RS 2017 dostupan je s odličnim virtualnim kokpitom te dolazi s 12.3-inčnim TFT zaslonom koji prikazuje doslovno sve, od naziva pjesme koja svira na do navigacije i putnih informacija. Jedna jedinstvena značajka u TT RS-u je brojač okretaja s integriranim prikazom brzine, a može mu se pristupiti na RS zaslonu. Prilikom manualnog šaltanja zaslon svjetlosnim impulsima signalizira vozaču govori kada treba prebaciti u viši stupanj. MMI infotainment sustav također je standardan i može se nadograditi s 4G LTE povezivošću i bežičnim punjenjem za Qi-kompatibilne mobilne uređaje. Smartphone aplikacije mogu se integrirati u MMI sustav putem Audi Smartphone sučelja, koji će ih projicirati na virtual kokpitu.

LED prednja svjetla dolaze standardno na svim varijantama TT RS-a, dok će opcionalna Matrix OLED biti dostupna na svim tržištima, osim u SAD-u. Dodatna oprema, između ostalog uključuje karbonsko-keramičke kočnice i Bang & Olufsen premium audio sustav s 12 zvučnika. Cijena Audija TT RS 2017 starta od 66.400 eura, u prodaju na europskom tlu kreće ove jeseni, a nedugo potom će uslijediti i ostatak svijeta. Točna cijena novog TT RS-a u Hrvatskoj još je nepoznata, a za više informacija obratite se zastupniku.

Nema komentara

Komentiraj