Novi Nissan Qashqai 2016 krasi veoma privlačan dizajn. Eksterijer iz svakog kuta pruža snažan dojam, a agresivnost je naglašena prednjim LED svjetlima koja dolaze kao dio standardne opreme. Ovaj popularni SUV-a prati moderan i moćan izgled. Novi Qashqai dostupan je i sa svjetlima bi-LED tehnologije koja se odnosi na duga i kratka svjetla.

Stražnja svjetla izgledom ne zaostaju za prednjima, te se uklapaju u cjelokupan dizajn Qashqaija druge generacije. Jedno je sigurno, inženjeri su posvetili puno vremena razvoju japanske perjanice u klasi SUV-ova, a dokaz tome je i finalni proizvod koji izgleda jako zanimljivo.

Nažalost ljubitelja starog modela Qashqai +2 sa sedam sjedala, novi model je dostupan samo s pet sjedala. Kupci kojima su još dva sjedala nužnost trebali bi gledati prema većem Nissan X-Trailu. Inače, u gami SUV-ova japanskog proizvođača novi Nissan Qashqai smješten je između kompaktnog Jukea i većeg X-Traila.


Novi Nissan Qashqai 2016 – Unutrašnjost na većem nivou

Nissan Qashqai 2016 dobio je bitne promjene u unutrašnjosti, a prvo što se primjećuje vizualno i opipno je kvaliteta završne obrade. Interijerom prevladava crna boja praćena piano dijelovima kao što je okvir centralne kontrolne ploče, a kromirani dijelovi mogu se primijetiti na obrubima ventilacijskih otvora te oko ručice za otvaranje vrata i mjenjača. U odnosu na prethodnika, kvaliteta izrade je na visokoj razini. Razmještaj tipki je vrlo pregledan i logičan pa se u Qashqaiju neće biti teško snaći. Sukladno reputaciji obiteljskog SUV-a mjesta na prednjim sjedalima i stražnjoj klupi ima na pretek tako da se bez problema udobno može smjestiti pet odraslih osoba.

Sve potrebne informacije o vožnji, vozaču su dostupne putem povećeg ekrana putnog računala koji pruža hrpu korisnih informacija, poput prepoznavanja prometnih znakova, kompasa, informacija o tlaku u gumama, radija i drugog.

Novi Nissan Qashqai 2016 je SUV koji nudi veliku udobnost s niskom razinom buke u vožnji. Gledajući konkurenciju, držanje ceste nije najoštrije u klasi, ali većinu kupaca to neće zabrinjavati. Renaultov 1.5-litreni dCi na glasu je kao najzeleniji motor obiteljskih automobila, tako da je i potrošnja zadovoljavajuća.

Na svjetskim tržištima postoji pet paketa opreme dostupnih za novi Qashqai: Visia, Acenta, n-tec, n-tec + i Tekna. Nissan već dugo vremena radi na kontinuiranim poboljšanjima opremljenosti popularnog Qashqaija pa je n-Tec + paket predstavljen u listopadu 2014., s ciljem da se kupcima ponudi veća vrijednost. No, potencijalni kupci u hrvatskoj mogu birati između Visia, Acenta i Tekna paketa.

Nissan Qashqai 2016 – Ugodna i tiha vožnja za cijelu obitelj

Izvorni Nissan Qashqai bio je pravo osvježenje na tržištu i iznenađujuće zabavan za vožnju, ali najnoviji model ima bitno zreliji pristup. Razina buke i vibracija u kabini osjetno je popravljena, pa sad znatno manje zvuka s ceste i motora dopire u unutrašnjost, osobito uočljivo na autocesti.

Novi Nissan Qashqai 2016 u vožnji ostavlja vrlo kompaktan dojam. Električni servo upravljač je direktan i daje solidne povratne informacije. Nissanov sustav kontrole okretnog momenta pogonskih kotača – Active Trace Control pomaže njegovoj agilnosti, smanjuje podupravljanje i omogućava lakši prolazak zavojima.

Novi Nissan Qashqai – Renaultovi motori i pristupačna cijena

Suradnja Nissana i Renaulta datira još iz 1999. godine. Stoga, već tradicionalno, dizelski motori dostupni na Nissan Qashqaiju dolaze iz francuske tvrtke. Ponudu agregata čine dva benzinska turbaka i isto toliko dizelaša. Osnovni model s 1.2-litrenim turbakom i 115 konjskih snaga može se dobiti za 157.000 kuna. Pet konja slabiji 1.5-litreni dizelaš starta na 174.000 kuna, a kupci mogu birati između izvedbi na prednji pogon i 4WD. U inačicama s pogonom na sve kotače japanski SUV dolazi s najsnažnijim, 1.6-litrenim dizelašem i 130 konjskih snaga. Cijena tako pogonjenog Nissan Qashqaija 2016 počinje na 210.000 kuna s paketom opreme Visia. Naša preporuka za obiteljske potrebe je optimalno snažan, 1.6-litreni dizelski agregat s prosječnom potrošnjom od oko 5 litara na sto kilometara.

Nema komentara

Komentiraj