Poznato je da su Porscheovi modeli traženi i cijenjeni, ali čelnici su ipak ostali iznenađeni velikom potražnjom za Cayman GT4 modelom, te sada razmišljaju o snažnijem GT4 s RS značkom koju bi potkrijepili 4.0-litrenim motorom. No, dva druga GT modela doći će na tržište prije osnaženog Caymana. Porscheov dugogodišnji test vozač i ambasador Walter Röhrl potvrdio je da će osvježeni 911 GT3 2018 biti dostupan s ručnim šestbrzinskim mjenjačem, a predstavljanje se očekuje u ožujku ove godine na salonu automobila u Ženevi. Kapacitet motora će također porasti na 4.0 litre, a izlazna snaga trebala bi biti veća od modela 911 R – što znači više od 500 konja. Izvjesna su i poboljšanja u dostupnosti okretnog momenta pri nižim okretajima. Stroga testiranja novog rednog šestaka jamče izbjegavanje problema s motorom koji su zahvatili prethodni GT3.

novi porsche gt3 2018


Povratak opasnog Porschea GT2 očekuje se krajem 2017. godine

Pored ove zvjerke Porsche će obogatiti svoju paletu jurilica modelom pozicioniranim iznad novog GT3. Nakon pet godina pauze na scenu se vraća GT2 s ciljem da zadovolji apetite najzahtjevnijih kupaca. Dugo iščekivani superautomobil zadržat će pogon na stražnje kotače po uzoru na svoje prethodnike, a razvoj motora Turbo S modela u GT2 rezultirat će povećanjem snage s 580 konja i 750 Nm okretnog momenta na oko 650 konja.

Navedeni motor može razviti do 700 konja, ali se njemački proizvođač odlučio spustiti proizvodnu granicu na 650 zbog pouzdanosti i dugotrajnosti. Okretni moment vjerojatno će ostati u okvirima brojki Turbo S-a s obzirom na nedostatak pogona na sve kotače, a time će se također osigurati dugovječnost mjenjačkog sklopa, koji se za razliku od najavljenog GT3 2018 prebacuje s ručnog na sedam-stupanjski PDK automatik.

Porsche zaoštrava konkurenciju među svojim modelima

Testiranja na Nürburgringu već su u punom zamahu, a stručnjaci proizvođača predviđaju da će Porsche GT2 2018 odvesti krug za 7 minuta i 5 sekundi. S obzirom na dosadašnje Porscheove procjene možemo očekivati da će biti i još brži.

porsche gt2 2018

Prethodni GT2 RS temeljen na 997 seriji, sa šesterostupanjskim manualcem odvozio je krug na Zelenom paklu u vremenu od 7 minuta 18 sekundi. Zanimljivo je da Porscheovi inženjeri tvrde kako novi 911 GTS, u svojoj najekstremnijoj izvedbi može postići vrijeme kruga od 7 minuta 22 sekunde. Ovi podaci pokazuju koliko brzo Carrera hvata korak s Porscheovim najsnažnijim modelima, te se potreba za njihovim osnaživanjem nameće kao jedina opcija. Upravo takav način razvoja budućih modela svim automobilskim entuzijastima mami osmjeh na lice, dok konkurencija mora pomno pratiti događanja u Zuffenhausenu.

Nema komentara

Komentiraj