Kada se početkom travnja javila nesuglasica između glavnog izvršnog direktora Martina Winterkorna i predsjednika Uprave Ferdinanda Piëcha, rijetko tko je mogao predvidjeti da će Piëch napustiti svoju poziciju. Nastavno na taj problem, Volkswagen se našao s nikad nižim prodajnim rezultatima.


Mjesečna prodaja u svibnju iznosila je svega 858.000 vozila

“Obzirom na restrukturiranje cijelog poslovanja, moglo bi doći i do izmjene menadžera koje bi moglo rezultirati otkazom direktora prodaje Christiana Klinglera” naveo je portal Poslovni.hr

Takav iznos Volkswagen, kao treći svjetski proizvođač po redu, nije imao već godinama. Spomenuti problemi naveli su Upravu da promijene svoje korporativno poslovanje, te se Volkswagen grupacija, po riječima Reutersa, dijeli na četiri manje kompanije – kako bi se ispravile sve dosadašnje pogreške, poboljšala prodaja te samim time i profit korporacije.

Očito se netko unutar VW-a sjetio ugledati na Hrvatsku i politiku Milana Bandića, gdje se svaka kompanija dijeli na više manjih. Sve u svemu čudna odluka za grupaciju koja je do sada imala godišnji prihod od 200 milijardi eura.

Podjela se vrši na četiri kompanije, svaka uzima po jedan segment

Čudne smjene i odluke dešavaju se u grupaciji. Naravno javnosti nisu poznati točni razlozi niti ambicije određenih ljudi. Kako iznose, razlog ovog rekonstruiranja je poboljšanje prodaje i marketinga.

Volkswagen grupacija raspad

Vjerojatno lagan posao za prvu kompaniju, ali težak za posljednje dvije koje, ipak, prodaju najskuplje marke automobila. Prva kompanija obuhvatiti će marke automobila koje proizvode putnička vozila niže i srednje klase, a to su Volkswagen, Škoda i Seat. Drugoj kompaniji pripadaju marke koje prozvode teretna vozila; Scania, MAN i VW komercijalna vozila.
Preostale dvije kompanije preuzimaju jače brendove iz grupacije. Tako da će kompanija kojoj je na ćelu Audi preuzeti Lamborghini i Ducati. Dok posljednja kompanija na čelu s Porscheom dobiva Bentley i Bugatti.

Nema komentara

Komentiraj