Zanimljiv japanski SUV, koji dimenzijama odlično odgovara urbanim sredinama osobinama se prometnuo u pravog nasljednika starih modela Vitare koje su bile kraće i od 4 metra. Ovo je nasljednik modela SX4, dok je novi S-Cross je ipak veći model i natječe se u Qashqai klasi. Novi Suzuki Vitara 2016 kraći je 11 centimetara i jeftiniji oko 11.000 kuna.


Suzuki Vitara brojnim mogućnostima osvojila tržište u 2016. godini

U odnosu na SX4 ovaj kompaktni SUV je osjetno udobniji, a veličinom se može mjeriti s „Golf“ klasom. Dužina nove Vitare je 417 centimetara, a visoka je preko 160 centimetara, dok je međuosovinski razmak vrlo kratak čime dobiva na agilnosti u gradu, ali i na terenu. Obujam prtljažnika iznosi 375 litara i uklapa se u veličinu automobila. Kupci uz nadoplatu mogu izabrati i dvobojnu karoseriju. Najopremljeniji paketi uključuju presvlake sjedala od kože i alcantare, kameru za vožnju unazad i mirrorlink sustav, a pri odabiru valja imati na umu da najjeftinija Vitara 2016 nije opremljena automatskim klima uređajem. Multimedijalni sustav je jednostavan za upravljanje i spajanje s pametnim telefonima. Motor se kao i kod Honde pokreće pritiskom na gumb. Iako nije velikih dimenzija, Suzuki Vitara 2016 nije razvijena na platformi manjeg modela već na istoj koju koristi S-Cross pa se sjedi dosta visoko. Kada tome pridodamo okomito postavljeno vjetrobransko staklo i tanke nosače krova, preglednost je zaista besprijekorna.

Lagani Suzukijev turbobenzinac Vitaru čini konkurentnom i u 2017. godini

Za motorizaciju se brinu dva benzinska i jedan dizelski motor. Potonji je Fiatov 1.6-litreni agregat sa 120 konjskih snaga. U kombinaciji s pogonom na sva četiri kotača ostvaruje prosječnu potrošnju oko 6 litara, a uz žustriju vožnju rezultat će se kretati do 8 litara. Benzinac istog obujma i konjaže ima nešto slabiji okretni moment, ali je zbog pozamašno niže cijene najprimamljiviji izbor. Dizelski modeli počinju od 162.000 kuna na više. Za one nešto zahtjevnije, željne žustrije vožnje u ponudi je Vitara S sa 1.4-litrenim turbobenzincem snage 140 konjskih snaga. Velikih 220 Nm okretnog momenta osigurava dovoljno snage u svim situacijama, osobito pri većim opterećenjima. Unutrašnjost je obilježena sportski profiliranim sjedalima i crvenim šavovima čime se izdvaja od ostalih izvedbi. Cijena Suzuki Vitare starta na 115.000 kuna, dok S izvedba s prednjim pogonom kreće od 151.000 kuna, te se opremom i performansama ističe od ljutih konkurenata kao što je Nissan Juke. Estetski nastrojenim vozačima dobro će doći informacija o nadoplatama preko 33.000 kuna za 19 colne naplatke, bull bar, spojler, difuzor i bočne stepenice.

Svestranost ostaje veliki adut Suzuki Vitare u 2017-oj

Obitelji će vrlo vjerojatno birati pogon na sve kotače, no Suzukijev All Grip sistem pogona na sva četiri kotača je iznimno upotrebljiv na terenu. Udaljenost od tla iznosi 18.5 centimetara konstrukcija i kutevi pod kojima se kreće zahtjevnim terenima Vitaru čine iznenađujuće sposobnom. Samim time ovaj crossover mekanog ovjesa udoban je automobil namijenjen svakome tko traži svestranog limenog ljubimca. Odličnim omjerom cijene i dobivenog, Suzuki Vitara proglašen je najboljim izborom na prošlogodišnjem zagrebačkom auto showu. Da budemo točniji, od konkurenata je jedino jeftinija Dacia Duster. Vjerujemo da će unatoč većoj konkurenciji i dolasku Toyote C-HR, Suzuki Vitara i u 2017. godini ostati prvi izbor kupaca u segmentu.

Nema komentara

Komentiraj