Nova Honda Jazz 2018 u Sport verziji pokazuje da nije riječ o standardnom multipraktiku
Osim toga, mališan je dobio i novu liniju opreme – Sport, a donosi sportski izgled sa sjajnim crnim 16-inčnim felgama, prednjim branikom s dodanim aero splitterom (podsjeća na onaj viđen na Hondi Civic Type R), dvostrukim stražnjim difuzorom, a kako ne bi prošli nezapaženo, dodan im je detalj preciznih crvenih crta. Paket uključuje i prednja svjetla za maglu, izraženije bočne pragove i spojler na poklopcu prtljažnika, te kao dodatan plus su izdvajamo standardna LED prednja svjetla.
Unutrašnjost nove Honde Jazz 2018 u Sport izvedbi krasi jedinstven uzorak sjedala, i narančaste šavovi koji se protežu i preko kožnog upravljača i ručice mjenjača. Ničim navedenim novim Jazz 2018 ne gubi na tradicionalnim praktičnim karakteristikama. Prtljažni prostor nudi respektabilnih 354 litre, a hvaljeni sustav Magic Seat još uvijek je standard te omogućava prostor do 2.5 metara u dužinu.
Dok je 1.3-litreni i-VTEC benzinski motor od 100 konja osnova svih modela, sportske izvedbe dolaze s benzinskim motorom većeg obujma i konjaže, točnije 1.5-litre sa 128 konjskih snaga. Honda još nije objavila podatke o performansama, a očekuje se potrošnja oko 5.5 litara i emisija CO2 od 124 g/km. S obzirom da američka verzija Jazza, Honda Fit do 60 milja ubrzava za oko 8.5 sekundi, očekujemo kako će europski sportaš stotku hvatati ispod 9 sekundi.
Cijene za novi Jazz 2018 bit će potvrđene s približavanjem datuma za otvaranje narudžbi u studenom, a prve isporuke su zakazane početkom iduće godine. Iako ima još dosta za poraditi na motorizaciji ovog mališana kako bi dobio potencijalnu Type R oznaku, drago nam je vidjeti kako japanski proizvođač sve više ide u smjeru kreiranja zabavnih i brzih vozila čiji temelj je upravo trkaće naslijeđe na kojem je ovaj brend i nastao. Nadamo se kako će iznosi za nabavku malenog brzanca biti prihvatljivi, a sve detalje saznat ćemo od ovlaštenog zastupnika.