Model 2015. godine već smo ispratili s posebnim izdanjem, a sada je došlo vrijeme da pohvalimo nasljednika koji opet zadire u poredak brzih prednjepogonaša. Nova Honda Civic Type R 2018 opravdava očekivanja nametnuta od strane prethodnika, te nastavlja napetu i ljutu borbu za tron najbržeg automobila na prednji pogon staze u Nürburgringu.

Početkom ovog mjeseca, točnije 3. travnja 2017., razvojni model odvozio je svjetski poznati krug za paklenih 7 minuta i 43.8 sekundi. To je poboljšanje od gotovo sedam sekundi u odnosu na devetu generaciju Type R-a te je time za više od tri sekunde “skinut” dosadašnji rekorder, Volkswagen GTI Clubsport S.

Nova Honda Civic Type R 2018 brzina


Novi Civic Type R 2018 vratio rekord zahvaljujući mudrim unaprjeđenjima

Srećom po Hondine inženjere, na dan obaranja rekorda novi Civic Type R 2018 imao je pred sobom suhu stazu i optimalnu temperaturu okoline čime je izvučen maksimum performansi iz guma i pogonskog sklopa. Ovime su potvrđene najave kako će deseta generacija Civica sloviti kao kompaktni automobil koji pruža najviše užitka u vožnji. Srce kompaktne jurilice čini poboljšana verzija 2.0-litrenog VTEC Turbo motora koji razvija 320 konjskih snaga i 400 Nm okretnog momenta. Poznati turbak uparen je sa šeststupanjskim ručnim mjenjačem kraćih prijenosnih omjera od prethodne generacije, kojim se poboljšava ubrzanje. Unaprjeđenja na motoru i prijenosu prati Type R aerodinamički paket zadužen za poboljšanu stabilnost i držanje ceste.

Osim navedenim nadogradnjama, nova Honda Civic Type R 2018 ovakav rezultat može zahvaliti smanjenju kilaže za 16 kilograma, širim gumama, duljim međuosovinskim razmakom, novom stražnjem ovjesu i poboljšanju torzijske krutosti od 38 posto.

Ryuichi Kijima, glavni inženjer zadužen za razvoj šasije Civic Type R-a u sljedećem videu objašnjava najznačajnija poboljšanja novog modela u usporedbi s prošlom generacijom:

Japanski kompakt sada teži 1366 kilograma, a konkretne brojke o performansama još nisu otkrivene, no s razlogom očekujemo da će se vrijeme ubrzanja do stotke prethodnika od 5.7 sekundi smanjiti.

Cijena nove Honde Civic Type R 2018 još nije objavljena 

Honda je postavila novi rekord Zelenog pakla tijekom finalne faze ispitivanja modela, a jedina modifikacija automobila bio je instalirani roll cage za koji tvrde kako nije utjecao na poboljšanja u krutosti automobila. Kako bi se nadoknadila težina roll cagea, infotainment sustav i stražnja sjedala su uklonjena. Cijena nove Honde Civic Type R 2018 nije definirana, ali vjerujemo da će kupci trebati izdvojiti nešto više novca nego li za model iz 2015 godine.

novi Civic Type R 2018

Za razliku od Lamborghinija, Honda nije tempirala objavu rekorda pola godine, Japanci su požurili i sve odradili u travnju. Ludu vožnju povratka na tron renomirane staze možete pogledati u videu:

Nema komentara

Komentiraj