Nakon dugogodišnje proizvodnje serijskih modela, Kawasaki je odlučio odskočiti od drugih proizvođača tako da je proizveo najsnažniji serijski model na svijetu – Ninja H2R, a danas vam donosimo pregled najbrže Ninje do sada!


Kawasaki Ninja H2R- 300 konja čiste zabave

Kawasakijeva klasa 1000 oduvijek je bila u samom vrhu gledano po snazi, no odlučili su preuzeti vodstvo s Ninjom H2R koja je prava revolucija u svijetu motora. Srce nove Ninje čini 998-kubični redni četverocilindraš koji u kombinaciji s centrifugalnim kompresorom daje maksimalnu snagu ovog motora, a ona iznos čak 326 konja s RAM Airom, uz koju se ostali modeli klase 1000 čine kao dječje igračke.

Maksimalna brzina ovog supersnažnog motocikla nije deklarirana, ali pretpostavljamo kako se stvarna brojka približava 400 km/h. Prilikom pojačavanje snage motora već smo vidjeli neke modele s turbo kompresorom, no ovo je prvi serijski motor koji ima ugrađen turbo kompresor.

H2R cestovno nije legalan

One koji su se nadali da će ovaj model provozati lokalnim prometnicama, morati ćemo razočarati, jer Ninja H2R nije cestovno legalna, već je dizajnirana isključivo za vožnju stazom, što potvrđuje i nedostatak svijetala, pokazivača smjera, retrovizora, ali i slik gume napravljene specijalno za ovaj model.

Izuzetan dizajn zahvaljujući KHI-u

Dakako treba spomenuti i Ninjin futuristički izgled koji zapanjuje, no rečeno nam je kako je to sve djelo ludih znanstvenika iz Japana, odnosno Kawasaki Heavy Industries holdinga, gdje su sudjelovali svi odjeli pa čak i aeronautički u cilju smanjenja mase i poboljšanja preformansi, što je jedan od razloga zašto ovaj model nema potpuni oklop. Posebni materijali korišteni su za svaki dio ovog motora, a oklop je izrađen od ugljičnih vlakana tj. karbona, kako bi bio što čvršći i što lakši, pa je težina ovog motora, samo malo iznad 200 kg. Kako bi uopće bilo moguće voziti ovakvu zvijer, iz Kawasakija su pripremili mnoštvo sustava koji će sretnom vlasniku ovog motora pomoći u vožnji.

Neki od sustava su KTRC – Kawasakijeva kontrola proklizavanja. KIBS – Kawasakijev inteligentni ABS sustav kočenja, KLCM – Kawasakijeva kontrola startanja (launch control), KEBC – Kawasakijev sustav kočenja motorom, KQS – Kawasakijev sustav za brzo šaltanje (quick shifter), ESD – elektronički amortizer volana.

Kawasaki Ninja H2R dolazi s paprenom cijenom

Cijena ove zelene zvijeri prilično je velika, a s druge strane i razumljiva te iznosi 383.403,00 kn. Ukoliko vas ta brojka ne brine, onda zasigurno morate požuriti u nabavku jer se, po riječima glasina, očekuje limitirana proizvodnja od svega 500 komada.

Ako ste ostali razočarani nakon što ste shvatili da ovaj model neće biti za cestovnu uporabu, nemojte, jer je već u prodaji i model s homologacijom za cestu – Kawasaki Ninja H2, koji ima nešto manju snagu, no svejedno je zanosan kao i snažniji brat. Pravu moć i snagu demonstrirati će vam video ispod:

Prethodni članakVolkswagen Touareg – PL71 u najboljem svjetlu
Sljedeći članakGamer.hr preuzet od strane nove tvrtke
Zvoc, Reš, Zvole - urednik portala Oktan.hr, zadrti TVZ-ovac, aktivni član AirSoft udruge te ujedno ogroman fan motora. Svoje znanje uhodavao je s modelom Yamaha XT 660 X, a kasnije ga potvrdio s Hondom CBR 1000 RR i CBR 600 RR. Dok su prva dva nastavila svojim putem, potonji je još uvijek glavni ljubimac. Osim motora, slobodno vrijeme boravi u društvu automobila Opel, s posebnim naglaskom na modele Bertone.

Nema komentara

Komentiraj