Fotografije nove Porsche Panamere 2017. objavljene su tijekom srpnja, a reakcija javnosti bila je vrlo pozitivna. Izgled druge generacije ove četverovratne limuzine puno je atraktivniji od prethodnika. Novi model je lakši i veći, a nudi se uz dva nova motora.

Jedan od prvih modela koji će se pojaviti u Europi je Porsche Panamera 4S 2017, koja dobiva 2.9-litreni, twin-turbo V6. Velika novost je smještaj obje turbine unutar “V” konfiguracije cilindara, umjesto tradicionalnog položaja bližem dnu motora. Takav raspored rezultira kompaktnijim motorom koji se može montirati niže i time pružiti bolju ravnotežu. Upravo zbog tog razloga, Mercedes je isto učinio sa svojim 4.0-litrenim V8 twin-turbakom. Budući da je turbo sada bliže cilindrima poboljšan je i odaziv na gas. Porsche Panamera 4S razvija 434 konjskih snaga i 406 Nm okretnog momenta, što je 14 konja i 22 Nm više od prethodnog 3.0-litrenog turbaka sa šest cilindara. Nova Panamera 2017 s oznakom 4S također je dobila novi osamstupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom. Ubrzanje do stotke s pogonom na sva četiri kotača procjenjuje se na 4.2 sekunde (sa Sport Chrono paketom).

Porsche Panamera 2017 cijena


Nova Porsche Panamera Turbo 2017 prva u gami koristi tehnologiju deaktivacije cilindara

Također su poznati podaci za snažniju – Panamera Turbo 2017 izvedbu. Snaga 4.0-litrenog V8 s twin-turbom prenosi se na sva četiri kotača putem osamstupanjskog PDK automatika. Izvori iz Porschea tvrde kako će ova paklena limuzina razvijati 542 konja i 568 Nm (22 konjske snage više nego prije) i hvatati stotku za samo 3.6 sekundi sa Sport Chrono paketom. Panamera Turbo 2017 je prvi Porsche koji koristi Adaptive Cylinder Control tehnologiju, kojom se deaktiviraju četiri cilindra uvjetima laganije vožnje. Proizvođač kaže da sustav smanjuje potrošnju goriva do 30 posto. Najveću atrakciju na novoj Panameri Turbo čini aktivni stražnji spojler sastavljen od više dijelova, pa se prilikom dizanja širi i stvara veću površinu. Nažalost, standardni modeli dobivaju nešto skromnije dizajnirane aktivne spojlere. U Europi će osim navedenih biti dostupan i novi dizelski twin-turbo osamcilindraš  s 416 konjskih snaga i 627 Nm okretnog momenta.

Porsche Panameru 2017 odlikuju uštede na težini i vrijeme na slavnoj stazi

Brza limuzina postavljena je na novu MSB arhitekturu Volkswagen Grupe. Većinu karoserije čine paneli izrađeni od aluminija, što je pomoglo smanjiti težinu za gotovo 90 kilograma. Uštede na težini, zajedno s novim adaptivnim zračnim ovjesom i tehnologijom upravljanja stražnjim kotačima (viđene na 918 Spyder i 911 Turbo), rezultirale su titulom na “Zelenom paklu”. Nova Porsche Panamera 2017 konačno dobro izgleda, ima respektabilnu snagu, te je s vožnjom od 7 minuta, 38 sekundi  postala jedna od najbržih luksuznih limuzina u svijetu. Ovim vremenom Panamera Turbo na Nürburgringu staje uz bok Ferrariju 458 Italia i Lexusu LFA, dok je impresivnih 14 sekundi brža od prethodnog modela.

nova Porsche Panamera 2017 cijena hrCijena Porsche Panamere 2017 odskače od konkurencije

Nova Panamera je i veća nego prije. Ukupna dužina je 5.049 mm (34 mm), širina 1937 mm (6 mm) i 1423 mm (5 mm) visoka. Unatoč blagom povećanju visine, četverovratna limuzina izgleda puno duža i niža. U unutrašnjosti prevladava digitalizirani kokpit. Mnogobrojne tipke koje se nalaze u trenutnom modelu zamijenjene su komandama osjetljivim na dodir. Ploča s instrumentima prikazuje analogni okretomjer koji se nalazi između dva 7-inčna digitalna zaslona. Upravljač je također redizajniran po uzoru na 918 Spyder, uključujući rotirajući gumb kojim se reguliraju načini vožnje.

Cijena nove Panamere 2017 kreće se od oko 100.000 dolara za 4S model, do 146.000 dolara za turbo izvedbu. Ovi iznosi čine ju skupljom od konkurenata u liku Mercedesa S klase i BMW-a serije 7 za oko 15.000 dolara.

Nema komentara

Komentiraj