Trenutni model Porsche Cayennea približava se kraju svog životnog ciklusa, a njegov nasljednik primijećen je u fazi testiranja i prototip formi. Novi SUV izvana je zakamufliran, ali iz viđenog možemo razabrati opći oblik modela treće generacije, koji će kako se čini doći u uglađenijem izdanju čijim izgledom dominira duži, plosnati krov.
Platforma preuzeta od Audija Q7 bitno će olakšati novi Cayenne 2018
Novi Cayenne 2018 u salonima bi se trebao pojaviti tijekom sljedeće godine, a kad stigne trebao bi ponuditi bolju dinamiku, iskoristivost goriva i performanse zahvaljujući SUV verziji MLB Evo platforme Volkswagen Grupe. Platforma je debitirala u Audiju Q7 2017 i od tada se koristila u Bentleyu Bentaygi. Također će biti osnova i budućem VW Touaregu, kao i Lamborghinijevom SUV-u Urusu.
Prednosti platforme su manja težina i poboljšana čvrstoća, koje su stvorene kombinacijom čelika visoke čvrstoće, aluminija, pa čak i nekih mješavina karbonskih vlakana. Očekuje se kako će novi Porsche Cayenne težiti 100 kilograma manje od trenutnog modela, koji u osnovnoj opremi teži gotovo 2040 kilograma.
Što se tiče stila, vidljiv je smjer Panamera Sport Turismo koncepta iz 2012. te izgled Macana. Novi Cayenne preuzeo je Macanov dizajn poklopca motora i široka stražnja svjetla. Sportski naglašeni detalji s koncepta Panamera Sport Turismo također očekuju svoju ulogu u završnom dizajnu.
Motori i cijena novog Porsche Cayennea 2018 bez iznenađenja
Motori će vrlo vjerojatno zadržati jednak sastav kao i u trenutnom Cayenneu. To uključuje atmosferski V6 kao osnovu za Cayenne, Cayenne S ostaje na turbom osnaženoj V6-ici, plug-in hibridni setup rezerviran je za Cayenne S E-Hybrid, a twin-turbo V8 za Cayenne Turbo. S obzirom na skandal VW Grupe s dizelskim emisijama goriva, što posljedično utječe na potencijalne kupce Cayenne Diesela, još nije odlučeno hoće li se nuditi u SAD-u, dok europsko tržište ne bi trebalo biti pod upitnikom.
Iako je poprilično velik, Porsche Cayenne podignuo je ljestvicu dinamike vožnje u segmentu, što je vidljivo iz vremena 7:59 potpisanom od strane Cayenne Turbo S 2016 s 570 konjskih snaga. Ne moramo napominjati da od novog modela očekujemo još bolja vremena.
U unutrašnjosti se očekuje dizajn sličan novoj Panameri. Stoga će biti manje tipki zahvaljujući poboljšanom touchscreen sučelju. Osim toga, poboljšat će se mogućnosti povezivanja, a najavljeno je i više autonomnih elektroničkih sustava za pomoć vozaču. Cijena Porsche Cayennea 2018 još je nepoznata, ali očekuju se isti iznosi kao i kod trenutnog modela.