Proizvođač iz Wolfsburga nedavno je u Berlinu predstavio šestu generaciju svog gradskog aduta od njegova prvog predstavljanja 1975. godine. Puno je godina na leđima urbanog automobila VW-a, no u smislu dizajna novi model je umjesto temeljitog redizajna, napravio evolucijski iskorak naspram pete generacije. Polo u 2017-oj dobiva novi prednji branik i osvježena prednja svjetla s prepoznatljivim pokazivačima smjera W-oblika, a rešetka sada ima gornju crtu. Stražnji kraj automobila nije toliko zaobljen kao prije, s većim stražnjim prozorom i prtljažnikom. Dok se vanjski dizajn bazirao na sigurnim promjenama i zatezanju bora, novi motori i tehnologija koja se krije ispod poklopca motora i u putničkom prostoru definirat će novi VW Polo 2017. Najžešći konkurent, nova Ford Fiesta također dolazi u osvježenom izdanju. Slično receptu Forda, VW inženjeri usredotočili su se na povećanje prostora u stražnjem dijelu automobila i kvalitetu materijala unutrašnjosti.

novi polo 2017 cijena


Novi Polo 2017 trebao bi pomesti konkurenciju na polju tehnologije

Sudeći prema izjavama VW-ovog novog šefa, Herberta Diessa povezivost je jedan od njegovih glavnih prioriteta tijekom sljedeće dvije godine, pa ne iznenađuje što nova generacija dolazi s velikim brojem tehnoloških poboljšanja. Kao što smo napomenuli, prelaskom na MQB platformu novi Polo 2017 profitirao je u unutrašnjosti, jer usvaja tehnologiju velikih automobila koju smo već vidjeli na Golfu. Svi modeli dolaze sa zaslonom u boji, a sve izvedbe osim osnovnih trebale bi podržavati povezivanje sa smartphoneovima te integraciju aplikacija putem Apple CarPlay i Android Auto sustava. Najveći touchscreen mogao bi rasti do 9.5 inča, čime nadmašuje rivale u klasi malih gradskih automobila. Kao opciju na višim razinama opreme VW će vjerojatno ponuditi virtualni kokpit koji smo već vidjeli na Audijevim modelima i najnovijem Passatu.

Ubrzo nakon viđenog lansiranja Pola, VW ima u planu izbaciti i SUV verziju automobila čiji dizajn je inspiriran konceptom T-Cross Breeze viđenim prošle godine, a snage će odmjeravati u klasi s drugim malim crossoverima VW grupe – Aronom i Karoqom. S obzirom da je u prvom kvartalu 2017. godine Fiesta skinula Golfa s trona najprodavanijih automobila u Europi, jasno je da Polo mora udariti na sve mane Fordovog pulena. Iako u sjeni većeg brata Golfa, Polo je odlično prihvaćen u Europi što potvrđuje i činjenica da drži treće mjesto prema prodanim primjercima.

Da bi se smanjili troškovi, a ipak povećala sofisticiranost, novi VW Polo 2017, kao i nova SEAT Ibiza, prebacit će se na najmanju verziju MWB platforme VW grupe pod nazivom A0. Dok veći dijelovi šasije već odgovaraju širokom rasponu modela na različitim međuosovinskim razmacima – od Audija TT do Golf SV-a. Prema riječima inženjera, A0 MQB platforma jednostavnija je za održavanje. To znači da će Polo, Audi A1, Seat Ibiza i Škoda Fabia, kao i sve kasnije SUV inačice tih automobila zadržati isti međuosovinski razmak. Novi Volkswagen Polo 2017 narastao je na gotovo veličinu Golfa četvrte generacije. U dužinu mjeri 4.053 mm što je 81 mm duže od prethodnika, širi je za 69 mm, a međuosovinski razmak je povećan za 94 mm. Kraći prevjesi na prednjoj i stražnjoj strani automobila osigurali su da ukupna duljina ostane na oko četiri metra, ali dulji međuosovinski razmak pridonosi znatno prostranijoj unutrašnjosti, posebno za putnike straga.

Novi VW Polo 2017 nastavlja trend turbaka s novim jedinicama

Sljedeća linija motora fokus ima na malim turbo jedinicama, iako osnovu čini revidirana inačica VW-ovog 1.0-litrenog benzinskog motora s tri cilindra. Verzije s 1.0-litrenim agregatom nudit će se sa 65, 75, 95 i 115 konjskih snaga. Novi benzinski TSI motor od 1.5 litre iz najnovijeg Golfa bit će ponuđen sa 148 konja, a na predstavljanju je prezentirana i GTI inačica čiji pogonski agregat čini 2.0-litreni turbak s četiri cilindra i 200 konjskih snaga. Dizelaške adute čine dvije pogonske jedinice obujma 1.6 litre. Slabija dolazi s 80, a snažnija s 95 konjskih snaga. Obje koriste petbrzinski manualac, dok potonja ima izbor i sedamstupanjskog DSG-a. Moramo spomenuti i 1.0 litreni, plinski TGI motor s  90 konjskih snaga i petstupanjskim ručnim mjenjačem namijenjen je privlačenju kupaca s talijanskog tržišta, no s obzirom na simpatije naših vozača prema plinu kao pogonskom gorivu vjerujemo da će novi VW Polo 2017 imati dobre rezultate i u Hrvatskoj. Šesterostupanjski ručni mjenjači trebali bi biti dostupnim u svim izvedbama, iako bi petstupanjski mogao biti ponuđen na ekološki usmjerenim modelima BlueMotion kako bi se poboljšala učinkovitost i neznatno smanjila emisija CO2. Što se tiče automatika, vjerojatno će biti dostupan provjereni sedamstupanjski DSG mjenjač s dvostrukom spojkom.

novi vw polo 2017 cijena

Očekujemo da će početna cijena za novi Polo 2017 biti relativno pristupačna

Osnovna izvedba urbanog aduta VW-a u Njemačkoj kreće od 12.975 eura, a s nestrpljenjem iščekujemo informaciju kolika će biti cijena za novi Polo 2017 u Hrvatskoj, te ćemo pomno pratiti razvoj događaja i rezultate prodajne bitke između ova dva proizvođača.

Nema komentara

Komentiraj