Brzo širećoj VW grupi pridružio se i novi plug-in hibrid, VW Passat GTE. S potrošnjom od svega 2.0l/100 km i 44 g/km CO2 emisije predstavlja najekonomičniji i ekološki najprihvatljiviji model na tržištu. Pogodan za veliku većinu ljubitelja VW, uz agresivan izgled, pokazuje iznimne performanse. Brzina, zabava i ekonomičnost samo su neke od osobina koje krase novi Passat.
VW Passat GTE – MOTOR I VANJSKI DODACI
Poput novog Golfa GTE, Passat je opremljen 1.4 TDI motorom koji kombinira snagu od 154 ks uz 250 Nm okretnog momenta s električnim motorom koji podiže snagu na nevjerojatnih 215 ks uz 400 Nm okretnog momenta. Zbog baterije, elektro-motora, kabelova i sustava za hlađenje automobil teži 280 kg više nego 1.4 TSI Passat. Unatoč tome, GTE može prijeći do 50 km uz prosječnu brzinu od 130 km/h isključivo u elektro modu. Za to je potrebno svega četiri sata punjenja.
Hibridni Passat dolazi s četiri različita moda vožnje. Prilikom pokretanja, GTE pokreće automatski “E-Mode” (električni). Kada stupi potražnja za dodatnom snagom, sustav se prebacuje na “Hybrid” (Passat ponaša kao klasični hibrid). Treći način je “punjenje baterije” i može se aktivirati u oba (“E-Modu” i “hibridnom”) načinu rada. No tu najviše pati potrošnja. U slučaju kada se baterije isprazne, nastupa 1.4 TDI motor. Pritiskom na GTE tipku, pruža vam se sva moguća snaga kombinirana zajedno s osjetljivijim gasom, upravljačem i 6-stupanjskim mjenjačem, te omogućava željene postavke amortizera.
“Novi Pasat lakše se nosi s viškom kilograma”
Dodatna težina uvelike se odražava na rukovanje u zavojima, pa je stoga suspenzija neznatno ukrućena kako bi se Passat lakše nosio s “viškom“ kilograma. Osjećaj kočenja je daleko od ugodnog, a razlog tome je sustav regeneriranja kod elektro motora.
Manje promjene na vanjskom izgledu odnose se na prednje dijelove. Osim standarne plave linije povrh krom rešetki, ističu se nova LED svjetla sa GTE motivom. Branik je također novi; sastoji se od kraćeg, trapezoidnog ulaz za zraka s dva dodatna brane na objema stranama. Ostali ekskluzivni atributi uključuju 17-inčne “Astana” aluminijske naplatke, plave čeljusti kočnica i GTE oznake na prednjim branicima i poklopcu prtljažnika.
VW Passat GTE – UNUTRAŠNJOST
Na ploči sa instrumentima nalazi se indikator energije, a drugi zaslon predstavlja napunjenosti baterije. Putem središnjeg ekrana osjetljivog na dodir, moguće je pokazati više informacija vezanih uz rad hibridnog sustava, kao što su protok energije u bilo kojem trenutku. Ostale značajke jedinstvene za Passat GTE odnose se na plave detalje koji upućuju da se radi o hibridu. Unutrašnjost kabine dolazi s plavim ambijentalnim osvjetljenjem, a volan i ručica mjenjača se povezuju s plavim koncem. Sjedala, umotana u “Sevilla” tkaninu, dolaze u plavoj boji kao i paneli na vratima.
VW Passat GTE – PREDSTAVLJANJE I CIJENA
Iako je novi GTE predstavljen na Pariškom auto moto sajmu, puni sjaj postigao je na Salonu automobila u Ženevi gdje je izabran za „Automobil godine 2015“. Izlazak GTE-a na tržište najavljen je za lipanj 2015. Najavljena cijena kretati će se oko 231.487,00 kn. Kako bi lakše dočarali o kakvom modelu se radi, predlažemo da pogledate video.
Izvor: autoexpress, telegraph, carbuyer