Iako se novi Hyundai i30 nalazi u sjeni konkurenata kao što su Golf GTi, njegova cijena i udobnost prilikom vožnje ističu se kao dovoljno dobar razlog zašto odabrati baš ovaj obiteljski automobil. Unatoč manjku prostranosti, svoje nedostatke nadoknađuje dugačkim popisom osnovne opreme i činjenicom da je dostupan model s petero vrata.

Hyundai i30 Turbo – VANJSKI DIZAJN I KARAKTERISTIKE

Vanjski izgled i30 temelji se na modernom dizajnu kao što je primjerice Peugeot 308 GT i Seat Leon Cupra. Nadograđeni styling uključuje 18-inčne aluminijske naplatke, sportski bodykit, dvosistemske ispušne cijevi koje pružaju „pitome“ zvukove s obzirom na skromnu snagu motora, prednja i stražnja agresivna LED svjetla. Mekši ovjes pruža mogućnost agresivnije sportske vožnje ali u umjerenoj količini. Podesivi upravljač ne ostavlja pretjerano sportski osjećaj zbog svoje mekoće. Kroz različite modove – Comfort, Normal i Sport – moći ćete prilagoditi vožnju kako vam paše. Kočnice ne podržavaju previše agresivnu vožnju već su više namijenjene za ugodnu gradsku vožnju bez narušavanja ugodnosti prilikom naglog kočenja. Mjenjač dolazi u šest-stupanjskoj izvedbi, te je sasvim ugodan i omogućuje izrazito lagan prijenos brzina.

Hyundai i30 2015 Hyundai i30 2015

Hyundai i30 Turbo – IZVEDBA UNUTRAŠNJOSTI

Hyundai i30 posjeduje dizajn unutrašnjosti koji briše osjećaj skučenosti. Pa tako glavna ploča s instrumentima obložena je mekanim materijalom, te ispunjena različitim instrumentima kako bi se dio agresivnog vanjskog izgleda prenio i na unutrašnjosti. Plavo osvjetljenje dodaje smislu klase, prekidači i gumbi rade precizno, brojčanici i instrumenti su jasno vidljivi. Sva sjedala osigurava pristojnu ravnotežu udobnosti i podrške, čak i ako je malo oštra vožnja u pitanju. Multi-funkcijski upravljač je ugrađen kao standard na svim modelima, što ga čini lakim za pristup raznim funkcijama i kontrolu radija bez skidanja pogleda s ceste. Bluetooth hands-free veza s prepoznavanjem glasovnih funkcija je još jedna korisna značajka za svaki i30 – čak vam omogućuje puštanje glazbe bežično s kompatibilnog telefona na radio. Uz sve to dolazi i središnji ekran osjetljiv na dodir sa satelitskom navigacijom koja uključuje Traffic Message Channel (TMC) tehnologiju kako bi vam pomogli da izbjegnete gužve. Dvo-zonski klima uređaj za prednji i stražnji dio unutrašnjosti, tempomat, pa i parkirni senzori i kamere samo su dio opreme koju možete očekivati.

Hyundai i30 2015 Hyundai i30 2015

Hyundai i30 Turbo – IZVEDBE MOTORA I CIJENA POJEDINIH MODELA

Novi Hyundai i30 dolazi u različitim dizelskim i benzinskim verzijama. Pa tako osnovni 1.4-litreni DOHC benzinski motor razvija 100 ks uz prosječnu emisiju CO2 od 130 g/km i kombiniranu potrošnju 6 l/100km. To je ujedno i najjeftini model s cijenom od 100.990,00 kn, dok 1.4-litreni CRDi dizelski model s 90 ks, 109 g/kg emisije CO2 i potrošnjom od 4.1 l/100km, postiže cijenu od 109.990,00 kn. Zadnji i najskuplji model s cijenom od 137.990,00 kn pruža vam 1.6-litreni CRDi dizelski motor snage 110 ks, uz 114 g/km emisije CO2 i prosječnu potrošnju od 4.3 l/100 km. Ukoliko ste osoba koja pati na performanse onda Hyundai svakako nije automobil za vas. Više o ponudi i cijenama provjerite na službenoj Hyundai stranici.

 

Izvor: autoexpress, carbuyer

Nema komentara

Komentiraj