SHARE

Svaki put kada se spominju “najbrži” i “najmoćniji” automobili, oni upućeniji u tunerske kuće kao i zagriženi ljubitelji Mercedesove značke sjete se naziva Brabus. Nedavno je taj njemački tuner koji u većini svojih uradaka osnažuje ovog proizvođača predstavio novi program za Mercedes-AMG S63 Cabriolet, prikladno nazvan Brabus 850 6.0 BiTurbo Cabrio. Titula koju je ova zvjerka ponijela glasi: Najbrži i najsnažniji svjetski kabrio četverosjed!

Posljedica je to temeljitih promjena napravljenih na luksuznoj limuzini Mercedes S klase 2016. Okosnicu svega čini 5.5-litreni bi-turbo V8 motor koji standardno razvija 577 konja i 664 Nm okretnog momenta. Proces je bio kompliciran, ali na kraju, Brabus je uspio povećati brojke potentne V8-ice na 838 konjskih snaga i 848 Nm okretnog momenta. Rezultat je zaista impresivan, ali nije jedina bitna značajka u ovoj transformaciji. Baš kao što su važne promjene u pokretačkoj jedinici, veliku ulogu igra u ukupnom dojmu i novi aero kit, s dorađenim interijerom i ponudom novih kotača. Sve navedeno upotpunjuje kompletnu sliku ovog „teškaša“ među kabrio limuzinama.

Ostali tuneri također su razvili programe za Coupe i Cabriolet verzije Mercedes S klasa 2016 AMG S63. No, Brabus je vjerojatno jedini koji je na svoj uradak uspio staviti epitet “najbrži” i “najsnažniji”. Sve to govori puno o modifikacijskim sposobnostima ovog tunera koji je sigurno među top 5 u svijetu.


Brabusova Mercedes S klasa 2016 obiluje karbonskim detaljima

Kao što smo rekli, nova Mercedes S klasa 2016 s AMG značkom u kabrio izvedbi dobila je niz aerodinamičkih nadogradnji koje su instalirane kako bi poboljšali stabilnost automobila pokretanog masivnim 5.5-litrenim twin-turbo V8 motorom. U Brabusu su stavili poseban naglasak na prednji dio sa spojlerom koji se montira na braniku, dok stražnji dio automobila „ukrašava“ karbonski stražnji spojler postavljen na poklopac prtljažnika. Naravno, uloga nije samo kozmetička, već je time cilj poboljšati priananje prednje i stražnje osovine pri velikim brzinama. Veliki bočni otvori na prednjem i stražnjem braniku dobili su posebne karbonske okvire. Isto tako, karbonski difuzor upečatljiv je na stražnjem dijelu AMG S63 Cabrioleta. S estetske strane, njemački tuner vanjske retrovizore obukao je u karbon.

Luksuzna S klasa 2016 Brabusovom preradom dobila je i novi set kotača naziva “Platinum Edition” i veličine 21-inča, a obučeni su u gume dimenzija 255/35 sprijeda i 295/30 straga. Da ne bi sve ostalo na vanjskim modifikacijama, kupcima se s vrhunskim materijalima poput kože i karbonskih vlakana te raznih boja nudi personalizacija unutrašnjosti. Karbonski detalji koriste se kao zamjena standardne drvene umetke. Njemački tuner također nudi aluminijske komponente koje se mogu izabrati umjesto standardnih ručica za otvaranje vrata, pedala gasa i kočnice te pedalice mjenjača smještenih iza upravljača. No to nije sve, promijenjen je brzinomjer koji pokazuje brzinu do 400 kilometara na sat.

AMG-ova S klasa 2016 u Brabusovom aranžmanu s motorom na steroidima

Standardna kabrio Mercedes S klasa 2016 sa značkom AMG S63 dolazi s 5.5-litrenim bit-turbo V8 motorom koji ispucava velikih 577 konjskih snaga i 664 Nm okretnog momenta, što omogućuje sprint do stotke u 3.9 sekundi i najveću brzinu od 300 kilometara na sat.

Kao da to nije dovoljno ludo, istaknuti tuner povećao je obujam osnovnog V8 motora na 6 litara, te ga doradio hrpom novih komponenti, uključujući  nove radilice, klipnjače, glave cilindara, kovane klipove, turbopunjače, usisni modul i ispušni sustav. Kombinirajući sve navedeno snaga je povećana na impresivnih 838 konja dostupnih u punom potencijalu pri 5.400 okretaja u minuti i 848 Nm maksimalnog okretnog momenta.

Rezultati ubrzanja i maksimalne brzine nakon ovakvog tretmana izgledaju ovako: od 0 do 100 km/h za 3.5 sekundi, a od 0 do 200 km/h za samo 9.4 sekunde. Maksimalna brzina automobila je povećana, ali i zbog sigurnosti ograničena na 350 kilometara na sat.

Mercedes S klasa 2016 dobiva Brabusov poseban ovjes i paprenu cijenu

S ovakvom snagom upakiran je i temeljito izmijenjeni ovjes pa se za upravljanje i stabilnost poseban modul izrađen od strane Brabusa. Ovaj set posebno je kalibriran i snižava AMG S63 Cabriolet za 1.5 centimetra. Brabus nije otkrio detalje koji određuju cijenu ovako opsežnog programa, ali kažu da zainteresirani mogu slobodno kupiti AMG S63 Cabriolet u kompletu s već instaliranim modifikacijama ili doraditi svoje „obične“ AMG automobile. S obzirom da je cijena Mercedes S klase 2016 u AMG režiji oko 180.000 dolara, zajedno s modifikacijskim programom očekuje se ukupni trošak Brabusove  luksuzne jurilice oko 250.000 dolara.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here