Iako možda niste čuli za ovog proizvođača, Rezvani Motors je na tržištu od 2014. godine. Njihov prvi automobil, Beast, temelji se na ipak nešto više poznatom automobilu – Ariel Atomu, a dolazi u izvedbama s 300 ili 500 konjskih snaga. Za one koji su u potrazi za nečim zaista brutalno snažnim verzija Beast X razvija nevjerojatnih 700 konjskih snaga. Unatoč spektakularnim modelima ovaj rookie među proizvođačima jurilica tu nije stao, najnoviji uradak zove se Rezvani Beast Alpha 2017.
Standardni recept male težine i hrpe konja pretvara Rezvani Beast Alpha 2017 u respektabilnu jurilicu
Najave da će biti profinjeniji od prethodnih Rezvani jurilica nisu smekšale novi model, Beast Alpha i dalje nudi obilje performansi za svačiji gušt. Njegova konstrukcija od ugljičnih vlakna i aluminijska šasija pomažu u održavanju male težine od 885 kilograma. Umjesto velike V8-ice, kupci dobivaju dorađeni 2.4-litreni četverocilindrični Hondin motor koji zahvaljujući turbopunjaču razvija 500 konjskih snaga. Za razliku od standardnog modela koji se nudi s motorom osnaženim kompresorom, Rezvani Beast Alpha 2017 po uzoru na Beast X dolazi s pogonskom jedinicom u kombinaciji s turbinom. U odnosu na spomenuti model, ovaj ne pokreće nevjerojatnih 700, nego „samo“ 500 konjskih snaga.
Vijest koja će razveseliti svakog oktanoljupca je da se snaga prenosi preko ručnog mjenjača sa šest stupnjeva prijenosa, a lagana „Zvijer“ od 0-96 km/h pojuri u 3.5 sekundi. Oni koji se odluče za automatiku navedenu brzinu ostvarit će tri desetinke sekunde brže. Maksimalac u obje izvedenice iznosi 282 km/h.
Ono što razlikuje Alphu od prethodnih modela je korištenje Lotusovog podvozja umjesto onog Ariel Atoma i targa funkcionalnost krova. Ali glavna atrakcija ovdje su tzv. “Sidewinder” vrata. Otvaraju se poput vrata kombija ili monovolumena, osim što klize prema naprijed, što ovako rečeno, na prvu ne zvuči nimalo privlačno. No, stvarnost je drugačija. Nismo sigurni koliko ih je lako otvoriti, ali svakako izgledaju sjajno. Iako stražnjim dijelom podsjeća na Lamborghini Aventador i Huracan, u svijetu superautomobila osvježavajuće je vidjeti nešto drugačije, izvan već viđenih standarda.
Kako zvjerka izgleda u pokretu možete vidjeti u videu:
Rezvani Beast Alpha 2017 ima očekivano jednostavan interijer
Poput standardnog modela, Rezvani Beast Alpha 2017 nema spektakularnu unutrašnjost, te svakako nije Bentley, ali ipak nudi neke fine detalje. Površine su obložene kožom ili alcantarom, a kupci dobivaju i osnovne pogodnosti poput zračnih jastuka, električnih podizača stakala i klima uređaja. Nadzorna ploča je čista i jednostavna, dio s instrumentima i onaj središnji spojeni su u jednu veliku pravokutnu jedinicu koja uključuje dva zaslona i nekoliko gumba. Za prikaz svih podataka bitnih vozaču brine se LCD zaslon inspiriran iz svijeta motosporta, a infotainment značajke uključuju stereo, Apple CarPlay i Android Auto podršku.
Cijena Rezvani Beast Alpha 2017 modela bitno je snižena
Unatoč svim poboljšanjima i razlikama, nije bitno skuplji od standardne Beast izvedbe, što je pravo iznenađenje s obzirom na to da je Beast X u ograničenom izdanju koštao gotovo 60 posto više. Iako su u početku tražili 200.000 dolara za jedan primjerak, nedavno je na službenom Facebook kanalu objavljeno kako je cijena Rezvani Beast Alpha 2017 jurilice pala na puno prihvatljivijih 100.000 dolara.
Kada tome pridodamo izjavu CEO-a Ferrisa Rezvanija da će automobil biti “ubojica Porschea, ali s još više fokusa na entuzijaste”, samo možemo poželjeti da Amerikanci ne budu jedini koji će uživati u ovakvim strojevima, te da se otvori mogućnost nabavke i u Europi.