Iz sjedišta Audija pristižu nam odlične vijesti u vidu unaprjeđenja brutalne RS serije automobila. Novi Audi RS Q3 predstavlja spoj napredne tehnologije, agresivnog sportskog izgleda ali i funkcionalnog prijevoznog sredstva.
Performanse novog Audija RS Q3 na razini su najbržeg kompakta u ponudi
Nakon skandala u VW, teško je vjerovati bilo kojem proizvođaču kada su potrošnja i emisije CO2 u pitanju. No, Audi navodi kako je potrošnja na sasvim prihvatljivih 7.4 litre na 100 km i to zahvaljujući start-stop sustavu. S obzirom na veličinu motora, brojke su izuzetno impresivne a u prilog tome ide drastična ekonomičnost pri agresivnijoj vožnji. Motor je već poznati 2.5-litreni 5-cilindrični benzinac koji razvija snagu od 360 konja uz okretni moment od 450 Nm. Za one koji ne znaju, isti agregat pokreće i kompaktni RS3. Mišljenja smo da je to poprilično snažan motor za jedan kompaktni crossover. Mjenjač je 7-stupanjski S tronic koji savšeno prati impresivne performanse. Audi RS Q3 ubrzanje 0-100 km/h postiže za 4,4 sekunde uz najveću moguću brzinu ograničenu na 250 km/h. Iako teško da će potencijalni kupci mariti za ovu informaciju, kako ne bi samo hvalili novi Audi RS Q3, evo podatka koji ovom brutalnom stroju ne ide u korist. Naime, emisija CO2 je nešto veća te iznosi 203g/km što ujedno i predstavlja veće trošarine za očuvanje okoliš.
Novi Audi RS Q3 agresivnim izgledom upućuje na brutalnu konjicu pod haubom
Većina promjena odnosi se na izgled karoserije. Prednji dio odlikuje se novim i agresivnijim farovima te Singleframe rešetkom. Stražnji dio novog Audija RS Q3 doživio je redizajn u vidu farova i sportskog odbojnika kako bi dojam agresivno-sportskog izgleda bio potpun. 20-inčni naplatci te 25mm niže podvozje u odnosu na standardni Q3, ovaj model je upotpunio doživljaj koji takav automobil mora pružati. Krovni nosači i spojier te aluminijski retrovizori samo su šlag na tortu.
Kao jedan od najjačih i najnovijih RS pojačanja, unutrašnjosti RS Q3 pridodano je nešto više pažnje. Interijer uključuje i sportska sjedala, agresivne brojčanike u sivo-crvenom tonu, pregledna ploča s instrumentima te interijer bogat karbonskim i aluminijskim umetcima. Veliki iskorak Audi je postigao s kontrolnim zaslonom osjetljivim na dodir putem kojega ćete moći aktivirati različite modove vožnje poput „Turbo Boost“ ili pak kontrolirati razinu ulja, potrošnju goriva i ostale bitne stavke.
Manji među-osovinski razmak rezultirao je nešto manjim dimenzijama unutrašnjosti no to nas ne treba brinuti pošto je dovoljno prostora za četiri odrasle osobe bez da se ugrozi komfor putnika. Kapacitet prtljažnika je 356 L što je proširivo ukoliko se uklone stražnja sjedala. Tako ukupna zapremnina prelazi 1200 L. Sasvim dovoljno za duža putovanja ako se nas pita.
Dostupnost i cijena Audija RS Q3 nije definirana
Njemački proizvođač automobila za sada još uvijek puni knjige narudžbama, no vjeruje se kako će kroz narednih nekoliko mjeseci preći u serijsku proizvodnju. Do tada nas očekuje premijera na ženevskom auto salonu kroz mjesec dana. O cijeni Audija RS Q3 slabo se piše no nagađa se kako će iznositi 61.000 eura.