SHARE

BMW serija 3 dugi je niz godina mjerilo segmenta sportskih limuzina, a sada je redizajnirana kako bi mogla ići u korak s teškom konkurencijom u liku osvježene Mercedes C klase i Audija A4. U dvije godine koliko je prošlo od izdvajanja Coupe i kabriolet izvedbe iz serije 3 u zasebnu seriju 4, auto industrija konstantno unaprjeđuje tehnologiju, pa je BMW-ovoj seriji 3 bilo potrebno osvježenje. Svaka “trojka” oduvijek je pružala užitak u vožnji, bilo u svakodnevnim situacijama ili na zahtjevnim zavojitim cestama, no posljednja generacija trpjela je kritike na račun dinamike.

Stoga se najprodavaniji Bavarac s odlučio nametnuti se konkurenciji s posve novim pogonskim sustavom i promjenama na ovjesu. Novi BMW 3 2016 tako je doživio redizajn aktualne generacije nakon tri godine od njenog predstavljanja, a taj bi trebao biti zadnji pred dolazak potpuno novog modela.


BMW serija 3 2016 – blagi redizajn s luksuznijim i kvalitetnijim materijalima

BMW 3 2016 sada ima prednja svjetla oštrijih kontura, a ista su opcionalno dostupna i u “full LED” verziji. Stražnja svjetla koja standardno koriste LED tehnologiju imaju novi oblik, iako će samo poklonici brenda primijetiti razliku. Prednji i stražnji odbojnici su također restilizirani, te sada više podsjećaju na one sa serije 4. Osim osnovne linije opreme tu su i Sport, Luxury Line, M Sport paket i Individual linija opreme koja pruža najveću ekskluzivu i priliku da kupac odabere i svaki detalj opreme prema svom ukusu.

BMW serija 3 2016 u unutrašnjosti dobiva blage promjene. Novi materijali, zajedno s više kroma i sjajno crnom površinom imaju zadaću stvoriti bogatiji izgled. BMW navodi da navigacija i infotainment sustav bolje i brže reagiraju na naredbe, a opcionalna navigacija Professional nalazi se u 8.8-inčnom zaslonu iznad središnje konzole. Vozaču u vožnji također pomažu informativni Head-Up zaslon, sustav upozoravanja na napuštanje trake, kao i onaj zadužen za nadzor približavanja u prometu i pomoći pri parkiranju.

Kritike koje su se mogle čuti na temu dinamike, sada su ispravljene s nekoliko modifikacija na šasiji, a novi BMW 3 2016 pruža “znatno poboljšane dinamičke sposobnosti”. Podešeni servo upravljač, nove prednje opruge i prilagođeni stražnji amortizeri trebale bi novoj BMW seriji 3 osigurati veću preciznost pri upravljanju. BMW-ovi inženjeri tvrde da se ova poboljšanja odnose na sve tri postavke ovjesa u ponudi – Standard, M Sport i Adaptive M.

BMW serija 3 2016 – temeljito promijenjena motorizacija sada je efikasnija i brža

Do sada smo naveli promjene koje se odnose na dizajn, a one najvažnije se nalaze pod poklopcem motora. Ukupna motorizacija nova BMW serija 3 2016 nudi 11 agregata koji zadovoljavaju Euro 6 norme. Postavu “trice” čine četiri benzinska motora snage od 136 do 326 konja i sedam dizelaša čija snaga se kreće od 116 do 313 konja. Startnu ponudu benzinskih motora čine model 318i s 1.5-litrenim trocilindarskim turbakom sa 136 konja i 220 Nm, a ostvaruje ubrzanje do stotke za 8.9 sekundi i maksimalnu brzinu od 210 km/h.

Novi turbak izrađen u potpunosti od aluminija uveden je u model naziva 340i, a riječ je o rednom benzinskom šestcilindrašu obujma tri litre s 326 konjskih snaga i 450 Nm okretnog momenta. Time je zamijenjen model 335i s 306 konja. Navedeni šestak koristi 8-stupanjski Steptronic mjenjač i stotku hvata za 5.1 sekundu, dok mu je maksimalna brzina elektronički ograničena na 250 km/h. Poboljšanja su zahvatila i kupcima vjerojatno najomiljeniji 320 d, koji je ojačan sa 6 konja, tako da sada broji 190 konjskih snaga pod haubom. Novi 2.0-litreni benzinski četverocilindraš sa 184 konja i 290 Nm okretnog momenta pokreće izvedbu pod oznakom 320i. Motor istog obujma pojačan na 252 konja i 350 Nm nalazi se u modelu 330i koji je zamijenio za 328i. Tehnologijom najnapredniju izvedbu predstavlja model označen 330e značkom, a iza toga se krije plug-in hibrid s 252 konjske snage i 420 Nm. Uz novu eDrive tehnologiju na posve električni pogon, ova BMW serija 3 2016 može prijeći do 35 kilometara. Prosjek potrošnje ovog naprednog modela kreće se oko 2 litre na 100 kilometara i emitira samo 49 g CO2/km.

BMW 3 2016 – Širok raspon cijena u rangu konkurencije

BMW serija 3 2016 dostupna je u limuzinskoj, karavanskoj i Gran Turismo izvedbi. Trošak nabavke limuzinske izvedbe kreće se od 242.887 kuna za osnovni benzinac 318i i 248.625 kuna za početnog dizelaša 316d pa sve do 608.175 kuna koliko iznosi vrijednost M3 modela. Ovisno o preferencijama, kod dizelske izvedbe preporučujemo 320d sa 190 konjskih snaga i potrošnjom oko 5 litara, a u benzinskoj inačici biramo 320i sa 184 konjske snage koji troši oko 7 litara na 100 prijeđenih kilometara. Za detaljnije informacije o cijeni BMW 3 2016 u ostalim izvedbama, te dostupnosti i opremi kontaktirajte ovlaštenog zastupnika.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here