Porsche je već prije potvrdio da će novi Boxster 2017 i Cayman dobiti “718” oznaku, a sve u čast slavnom trkaćem automobilu iz 1950-ih i 60-ih, koji je imao središnje smješten motor. No, unatoč potvrdi mehanički detalji i dalje su bili nepoznanica. Iako smo bili gotovo sigurni kako će biti pokretani četverocilindričnim turbacima s neznatnim izmjenama, sada to možemo i potvrditi.
Porsche Boxster 2017 pokretat će manji i efikasniji motori
Najveća novost u brojkama odnosi se upravo na famozne četverocilindraše. Iako je Porscheov direktor Matthias Müller prethodno dao naslutiti da njihovi redni četverocilindraši u 2,0 i 2,5-litrenim izvedbama s turbo punjačem mogu razviti i do 400 konjskih snaga, očito nisu odliučili iskoristiti njihov puni potencijal za novi Boxster 2017. Naime, “obična” verzija 718 Boxstera dobit će 2,0-litreni turbak s 300 konjskih snaga, dok će 718 Boxster S uz dodatnih pola litre obujma i turbopunjačem promjenjive geometrije proizvoditi ukupno 350 konja. Ovo predstavlja 35 konja više od aktualnih modela Boxster i Boxster S, a napomenimo da trenutno najmoćnije verzije Boxstera i Caymana razvijaju 375 (Boxster Spyder) i 385 konjskih snaga (Cayman GT4), koje dobivaju iz šestcilindarskih pogonskih sklopova. Iz proizvođača također tvrde da će turbom pojačane “četvorke” poboljšati potrošnju goriva za oko 13 posto. U sljedećem videu možete vidjeti novi Porsche Boxster na djelu, ali i legendu prema kojem je dobio “718” oznaku:
Većim okretnim momentom novi Boxster 2017 ozbiljno parira konkurenciji i približava se Carreri
Čini se da ekipa iz Stuttgarta želi odmaknuti Boxstera od dosadašnjeg imidža “slabijeg brata” Carrere te ugroziti najžešće konkurente u liku Mercedesa SLK AMG i Audija TT RS. Stoga, novi Porsche Boxster 2017 donosi osjetna poboljšanja u okretnom momentu. 2,0-litreni Boxster imat će okretni moment od 280 Nm, a na raspolaganju vozaču bit će od 1.950 do 4.500 okretaja u minuti. Jači model Boxstera, s oznakom “S” okretni moment od 309 Nm imat će dostupan u istom rasponu okretaja. Dodatni moment i njegova dostupnost ubrzanje Boxstera od 0-100 km/h čine bržim u odnosu na prethodnika, barem kada je opremljen s PDK mjenjačem i Sport Chrono paketom. 2,0-litrena verzija Porsche Boxstera spomenuti sprint ostvaruje u 4,5 sekunde (poboljšanje od 0,7 sekundi u odnosu na prethodnika), a nabrijani, 2,5-litreni model do stotke poteže za respektabilnih 4,0 sekunde (poboljšanje od 0,5 sekunde u odnosu na prethodnika)
U unutrašnjosti odmah za oko zapinje najnoviji Porsche Communication Management infotainment sustav sa zaslonom osjetljivim na dodir, koji se nalazi na svim 718 Boxster modelima kao dio standardne opreme, dok se navigacija naplaćuje dodatno.
Novi Porsche Boxster 2017 dolazi s ručnim mjenjačem
Na svu radost automobilskih entuzijasta, obje izvedbe automobila dolaze s ručnim šesterostupanjskim mjenjačem, a PDK će biti opcionalan. Iz Porschea je naglašavaju da su električni servo upravljač učinili direktnijim, uz poboljšani ovjes. PASM paket dostupan je uz nadoplatu, te s aktivnim amortizerima snižava automobil za dodatnih 10mm.
Gledajući sa stajališta dizajna, ovo je evolucija aktualnog stilskog izričaja ovog modela. Dnevna svjetla sastavljena od četiri LED elementa koja naglašavaju oštar izgled ovog trkača dio su dodatne opreme. Bočne djelove sada krasi još agresivniji izgled koji je postignut izraženijim usisnicima s dubokim prorezima iza vrata. Na stražnjoj strani najveća promjena odnosi se na Porsche oznaku u karakterističnoj crti svjetla i vjerojatno je najveća razlika između novog Porschea Boxstera 2017 i trenutnog modela.
Porsche Boxster 2017 kreće s prodajom, ali cijena u Hrvatskoj nepoznata
Za kraj napomenimo da će novi Porsche Boxster 2017 u Europi krenuti s prodajom u travnju ove godine. U Njemačkoj cijene za “običnu” verziju startaju od 53,646 eura, dok će početna cijena Boxstera S na istom tržištu biti 66,141 eura. Točne cijene Boxstera u Hrvatskoj još su nepoznate, ali očekujemo da će iznosi biti ipak nešto veći nego na matičnom tržištu.