Unatoč već bogatoj kolekciji X serije, BMW uvodi drugu generaciju X6-ice nastavljajući uspjeh svog prethodnika s markantnim oblikom tijela, luksuznim interijerom i odličnim upravljanjem za automobil ovakvih dimenzija. Novi dizajn ne odskače previše od prijašnjih modela X4 i X5, dok je poboljšana aerodinamičnost s ciljem uštede od čak 22 posto.
BMW X6 2015 – DIZAJN NAGLAŠUJE ŠIRINA
Kada govorimo o X seriji BMW-a jasno je kako se radi o SUV modelima. X6 kombinira povišenu poziciju vožnje s dozom sportskog kupe profila. Dizajneri su naglasili širinu i spljoštenost, dok je zaštitni znak rešetke s par užih prednjih svjetala doprinio razmjerno aerodinamičnom izgledu netipičnom za 4×4. Prednja svjetla također imaju karakterističan LED dnevna svjetla koja pridodaje agresivnom izgledu. „Swoopy“ linija krova sužava se prema stražnjem dijelu s nekoliko oštrih nabora niz bočnu stranu. BMW je dodao i pametan dizajn nazivom „Air zavjese“, koji se sastoji od otvora koji omogućuju lakše „rezanje“ zraka kako bi se smanjio otpor i poboljšala učinkovitost.
Odozada, X6 izgleda manje sportski nego na prednjoj strani. Podignuta visina vožnje i kosi krov ne zadovoljavaju izgled kao kod konvencionalnog Coupéa, izuzev dva auspuha smještena u stražnjem braniku. No to nije dovoljno kako bi se naglasile njegove karakteristike
BMW X6 2015 – NAGLASAK JE NA UDOBNOST ZA SVE PUTNIKE
Sličan pristup BMW je primijenio i na unutrašnjost. Naglasak je na udobnosti za sve putnike. X6 je vrlo dobro opremljen. Kožni interijer, satelitska navigacija, grijanje sjedala, tempomat i mnoge druge top-spec značajke dolaze ugrađene kao standard. Izvorni X6 opremljen je sa pet sjedala (dva naprijed i tri odozada) što ostavlja dovoljno prostora za četiri odrasle osobe. Automatska vrata prtljažnika skrivaju 580-litarski prtljažnik. Rušenjem stražnjih sjedala, prostor se povećava na 1.525 litara što je 350 litara manje nego kod X5-ice. Dodatna oprema uključuje prednji zaslon osjetljiv na dodir, automatske parking senzore, funkciju noćnog vida, autonomni sustav za kočenje u prometu, panoramski stakleni krov i „Bang i Olufsen“ sustav ozvučenja.
BMW X6 – KARAKTERISTIKE PRILIKOM VOŽNJE
Kako bi zadovoljili zahtjevnije kupce, BMW je uveo četiri različite izvedbe motora. Dva benzinska i dva dizelska. Benzinski motori su 4.4-litreni twin-turbo 568 ks V8 u X6M i 3,0-litreni tri-turbo 376 ks M50D, ali daleko najprodavaniji će biti 254 ks 3.0-litreni dizel u xDrive30d. X6 ima nevjerojatne performanse (0-100 kmh u 4,2 sekundi), što je iznenađujuće s obzirom na težinu SUV-a. Sa svojih 2.185 kg, X6 u zavojima ostavlja dojam kako se ne radi o terencu. Vožnja po neravnim cestama biti će osjetnija, međutim mekša suspenzija djelovati će olakotno. Upravljač je previše krut, ali to nije ništa loše ukoliko se radi o većim brzinama. Dostupna su četiri načina rada – Eco Pro, Comfort, Sport i Sport+ (čvrsti amortizeri ukoliko je opcija Adaptive M ovjesa, standardni kod M Sport, M50D i X6M).
BMW X6 – PREDNOSTI/NEDOSTACI I CIJENA
Prednosti koje X6 ističe su pouzdanost, moderan dizajn, performanse, ubrzanje i kontrola prilikom vožnje. No kao glavni nedostatak navodi se nedostatak prostora za glavu na stražnjem sjedalu, cijena koja se kreće od 534.543,75 kn za najslabiju benzinsku izvedbu pa sve do 664.115,63 kn za dizelsku verziju računajući osnovnu opremu. Uz dodatnu opremu, cijena se penje do vrtoglavih 800.000,00 kn.
Izvor: autoexpress