SHARE

Zahvaljujući dogovoru između Astona i Mercedesove matične tvrtke Daimler AG, odlično prodavani model kojim je britanski proizvođač poduplao prihode u prvom kvartalu ove godine mogao bi dodatno poboljšati brojke. Njemački proizvođač kupio je pet posto Aston Martina u 2013. godini, te se od tada nagađa da će britanski brend koristiti AMG-ove brutalne agregate. Uvođenjem njemačkog V8 turbaka Britanci su dodali novu, drugu opciju pogonske jedinice modelu DB11 trenutno u prodaji. aston martin db11 v8


Aston Martin DB11 dobio njemačko srce s AMG značkom

Konačno, jedinica koja se nalazi ispod poklopca motora Aston Martina DB11 je AMG-ov 4.0-litreni biturbo V8, koji se koristi u širokom rasponu Mercedes AMG modela. Britanski ljepotan dobiva novi usis zraka, ispušni sustav i novi sistem podmazivanja, dok su inženjeri tvrtke Aston remapirali elektroniku motora kako bi jedinica dobila nešto drugačiji karakter, svojstven ovim luksuznim jurilicama. Kao i u slučaju V12-ice, V8 model snagu prenosi na stražnje kotače putem 8-stupanjskog ZF automatika.

DB11 s AMG motorom razvija 503 konjskih snaga i 675 Nm okretnog momenta. Unatoč smanjenju od nemalih 97 konja u usporedbi s već etabliranim V12 strojem, novi V8 model je samo jednu desetinku sporiji do stotke, koju hvata u četiri sekunde. Najveća brzina iznosi okruglih 300 km/h. Njemačko-britanska jurilica ne mari puno za ekologiju, ali motor manjeg obujma je učinkovitiji te ispušta 230 grama CO2 po kilometru.

novi aston martin db11 v8

AMG motor čini Aston Martin DB11 agilnijim i mršavijim

Novi AMG motor u Aston Martinu DB11 smješten je niže zahvaljujući novim nosačima motora, a s obzirom da je znatno lakši, „skida“ velikih 115 kilograma ukupne težine naspram snažnijeg agregata. U kombinaciji s revidiranim ovjesom i podešenim kontrolama trakcije, iz Astona tvrde kako revitalizirani DB11 s V8-icom pruža oštriji i okretniji osjećaj u vožnji od snažnijeg brata.

Vanjske promjene su minorne, pa vizualno postoji malo razlika između dvije inačice. Neke od njih odnose se na nove 20-inčne kotače, tamnija kućišta prednjih svjetala i dva otvora na poklopcu motora, umjesto četiri. Unutrašnjost je identična s istim opcijama završne obrade i opreme, pa će samo rijetki primijetiti da budući vlasnici nisu potrošili dodatan iznos za V12 izvedbu. Isporuke kreću krajem 2017. godine, a cijena za novi Aston Martin DB11 pogonjen V8 AMG motorom startaju na 184.000 eura što je oko 25.000 eura jeftinije od snažnije verzije. Zaljubljenike u provjerene motore Mercedesovog sportskog odjela oduševit će mogućnost finog podešavanja ECU jedinice kojom tuning kuća RENNtech spomenutu V8-icu diže na 601 konjsku snagu.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here