Porsche 911 Turbo S Cabriolet je najbrži toples Neunelfer, barem što se tiče tvorničkih modela. Iz 3.8-litrenog twin-turba, sa šest cilindara izvlači se 580 konjskih snaga i 750 Nm okretnog momenta. Nekima ni to nije dovoljno, pa je za potrebe zahtjevnih poznati njemački tuner specijaliziran za Porscheove modele, TechArt u postojeću arhitekturu motora uspio ugurati pozamašnu konjicu i brutalan okretni moment.
Porsche 911 Turbo S Cabriolet novi je temeljito obrađen uradak TechArt ekipe
TechArt je u Ženevi predstavio novi body kit za model GTstreet R Cabriolet koji se temelji na Porscheu 911 Turbo S u toples izdanju. Jurilica nije samo za pokazivanje jer kit povećava ukupnu snagu njemačkog kabrioleta s 540 na 720 konjskih snaga i 919 Nm okretnog momenta. TechArtova nadogradnja ovom snagatoru omogućava lov na stotku u 2.7 sekundi, a ne zaustavlja se do maksimalne brzine od 340 kilometara na sat – 20 km/h više od standardnog 991 Turba.
Izmjene na motoru novog Porschea 911 Turbo S uključuju ECU kit, sportski filter zraka, TechArt turbopunjač s varijabilnom geometrijom turbine i sportski ispušni sustav. Osim toga, prijenos dobiva kalibraciju od strane TechArt-a. Podvozje GTStreet R sjedi na 265/35 ZR 20 kotačima sprijeda (također dostupni: 265/30 ZR 21) i 325/30 ZR 20 kotačima straga (opcionalno: 325/25 ZR 21). Kupcima je dostupan i TechArt-ov VarioPlus coilver kit za ovjes koji se povezuje s Porscheovom PDDC kontrolom amortizera.
Aero nadogradnje u stopu prate povećanje snage Porschea 911 Turbo S Cabriolet
Novi sportski aerokit uključuje dijelove ugljičnih vlakana testirane u zračnim tunelima kako bi se s omogućavanjem većeg downforcea poboljšalo upravljanje. Aktivni prednji spojler, karbonski branici i pragovi samo su dio ponuđenih preinaka.
Tvrtka nudi dodatni TechArt Noselift sustav za podizanje prednje osovine koji pritiskom na gumb pruža dodatnih 6 cm razmaka od tla. Ovakva funkcija korisna je za rješavanje problema ulaska u javne parking garaže i prelazak preko gradskih ležećih policajaca, te se nameće kao pametna investicija za naše prometnice. Stražnju stranu GTstreet R kabrioleta naglašavaju širi lukovi kotača karbonski otvori za zrak ugljičnog zrak veliko aktivno stražnje krilo smješteno iznad poklopca motora i difuzor integriran u donjem dijelu stražnjeg branika. Svaka od ovih aerodinamički fokusiranih komponenti rađena je od karbonskih vlakana radi smanjenja težine i veće čvrstoće. Uz ove temeljite nadogradnje GTStreet R ostvaruje impresivne brojke: 0-200 km/h za 8,5 sekundi, 0-300 km/h za 23,3 sekunde, pa sve do najveće brzine od 340 km/h.
Cijena TechArt tuninga za toples Porsche 911 Turbo S bit će paprena
U unutrašnjosti instrumentna ploča, središnja konzola, krov i stupovi vrata obloženi su kožom ili Alcantarom, ovisno o željama kupaca. Opcionalno su dostupni karbonski detalji za obloge, bočne panele i sportska sjedala. Svaki model dobiva oznaku s rednim brojem na poklopcu pretinca za rukavice, a ekskluzivno ručno rađeni GTstreet R novčanik je također uključen kao posebni dodatak. Cijena Porschea 911 Turbo S u pojačanom izdanju nije objavljena, ali ako si možete priuštiti standardni model po cijeni od 218.000 eura vjerojatno će se naći nešto i za ovaj masivan tuning.