Toyota Auris je od svog predstavljanja 2007. godine namijenjen za nasljednika iznimno popularne Corolle, a trenutačno je na tržištu redizajnirana druga generacija. Koncept Aurisa je nastavio slijediti Corollinu filozofiju pouzdanog i kvalitetnog vozila, ali cilj je bio kupcima dodati i djelić luksuznijeg osjećaja. Auris je prvi kompaktni automobil koji nudi tri različite vrste pogonskih agregata. Tako je već više od pet godina, a u međuvremenu je hibridna izvedba postala veliki hit na zapadu Europe. Tamo drži čak polovicu prodaje te je ponio titulu najprodavanijeg hibrida na europskom kontinentu. Toyotini inženjeri sustavno su unaprjeđivali hibridni sklop pa ovaj automobil trenutačno broji potrošnju od 3.5 litara na sto kilometara uz emisiju CO2 od 80 g/km.
Toyota Auris 2016 – Efikasnost prije svega
Nova Toyota Auris 2016 dostupna je u salonima diljem Hrvatske od prošlog ljeta. Druga generacija kompaktnog modela doživjela je određene preinake u dizajnu. Uz svježiji izgled, poboljšanu tehnologiju i nove materijale, najbitnija promjena veže se uz novi benzinski i dizelski motor. BMW-ov 1.6-litreni dizelaš i novi 1.2-litreni četverocilindarski turbobenzinac. Potonji razvija snagu od 116 konjskih snaga, a u prosjeku troši oko 4.7 litara. Dizelaš koji je došao kao zamjena za starog dvolitraša broji 112 konjskih snaga ispod haube i troši 4.1 litru na sto kilometara. Nova turbina, zajedno s klipovima i većom pumpom goriva implementirana je u 1.4-litreni dizelski agregat te sada prema podacima troši čak imanje od hibridne inačice – 3.4 litre. Svakako vrlo zanimljiv izbor kupcima s mjestom prebivališta u urbanim sredinama. Ulazni 1.33-litreni benzinac ostao je nepromijenjen, kao i 1.8-litreni VVTI Hybrid s automatskim CVT mjenjačem.
Nova Toyota Auris 2016 – Dizajn naglašava japanske korijene
Nova Toyota Auris 2016 ima oštriji nos od prethodnika, a karakterizira ga kromirana traka koja se spaja s novim LED te uvučena svjetla za maglu, čime se dobiva dinamičan izgled. Stražnji dio oštrim LED svjetlima također pridonosi modernom i upečatljivom nastupu. Redizajn je donio kvalitetnije materijale interijera. Napredak je posebno vidljiv u pogledu kvalitetnije plastike i atraktivnom pločom instrumenata koja odiše sportskim dizajnom. Centralnom pločom ističe se novi TFT multimedijalni sustav s piano okvirom.
Iako završna obrada još nije na razini njemačkih automobila, Auris djeluje zrelo i stilski pogođen. U kompaktnoj verziji, nova Toyota Auris 2016 ima pristojan 350 litreni prtljažnik, koji je manji od Seat Leona i Golfa, ali za 34 litre veći od Focusa. Sa spuštenim stražnjim sjedalima kapacitet se diže na 1200 litara. Osim toga, japanski kompakt je prostran i pruža više mjesta za noge od prethodnika.
Nova Toyota Auris 2016 – Prihvatljiva cijena za dobro odmjeren izbor motora
Nasljednik legendarne Corolle ovisno o motorizaciji, kupcima pruža mogućnost odabira između pet paketa opreme. Početna cijena Toyote Auris 2016 je trenutno akcijskih 113.900 kuna za osnovni model s Active opremom, 1.4-litrenim benzincem koji razvija 99 konjskih snaga. Dizelaši kreću na 127.900 kuna i 90 konjskih snaga, a dokazano pouzdani hibridni agregat dostupan je od 146.900 kuna. Iako brojčano ima najslabiju konjicu, najboljim izborom za mlade obitelji i vožnju u gradskim gužvama čini nam se 1.4-litreni dizelaš. Za kupnju hibrida savjetujemo pričekati novi i štedljiviji agregat iz Toyotine radionice. Unatoč ogromnoj konkurenciji u nekad najpopularnijem segmentu Auris se svim svojim kvalitetama i ukupnim dojmom bez problema može svrstati u sam vrh ponude na tržištu.