Predstavljanjem novog Aurisa na Ženevskom Motor Showu 2018, Toyota nastavlja ostvarivati zacrtani cilj, biti predvodnik hibridne tehnologije. Japanska tvrtka potvrdila je da više neće nuditi dizelske agregate na svojim modelima te će tako slijediti smjer luksuznog in-house brenda Lexus. Time bi novi Auris trebao biti predvodnik prema najnovijoj hibridnoj tehnologiji proizvođača.
Nova Toyota Auris kompletno je promijenjena u odnosu na model koji je s nama i u 2018-oj
Kao i ranije, Auris je suparnik Golfu i Ford Focusu, ali je potpuno nov iz temelja. Upotrebljava komponente modularne platforme Toyota New Generation Architecture (TNGA), što znači da dijeli tehnologiju s najnovijim hibridnim Priusom i C-HR crossover modelima.
Iako na prvu, robusnim branicima i izgledom stražnjih svjetala podsjeća na nešto oštriju verziju Opel Astre, novi Auris predstavljen 2018. korijene vuče iz dizajna C-HR-a i nove Supre. Međuosovinski razmak je dulji 40 mm, a tolika razlika je i u ukupnoj duljini u odnosu na trenutni model. Ovakav raspored svakako bi trebalo povećati količinu prostora u unutrašnjosti. Ostatak dizajna novog modela očituje se prebacivanjem na spomenutu TNGA platformu, pa je 25 mm niži i 30 mm širi od starog Aurisa, a prednji prevjes je također smanjen za 20 mm, poboljšavajući tako proporcije automobila. Iz Toyote kažu kako će novi kompakt imati sofisticiraniji i krući ovjes, čime se znatno poboljšavaju vozne osobine u odnosu na prethodnika.
Zatamnjeni prozori na automobilu izloženom u Ženevi pokazuju da su detalji unutrašnjosti još uvijek skriveni od očiju javnosti, ali eksterijer je prošao popriličnu evoluciju u odnosu na trenutni kompakt. S tankim i oštrim dizajnom prednjih i stražnjih svjetala koja podsjećaju na samurajski mač katanu (s ugrađenom LED tehnologijom), te s velikim i agresivnim branicima sprijeda i straga, uz dodatak niže rešetke čiji je oblik dizajniran da naglasi širinu automobila možemo zaključiti kako su iz Toyote napravili zaista dobar posao.
Nova Toyota Auris 2019 dolazi s velikim promjenama i ispod poklopca motora, jer umjesto benzinskih agregata potpomognutim jednim hibridnim, ovaj model dobiva na raspolaganje električne pogonske sklopove i tek jedan uobičajeni benzinac. Toyota nije pružila nikakve detalje o performansama 1.2-litrenog turbobenzinca, ali očekujemo da će imati slične brojke verziji koja je u C-HR-u (i trenutnom Aurisu) – oko 114 konjskih snaga. Velike nade polažu se u 1.8-litreni hibrid snage 120 konjskih snaga poznat nam iz Priusa i C-HR-a. Ovaj agregat se može voziti isključivo na struju “do 50 posto vremena tijekom svakodnevne vožnje”, kažu iz Toyote.
Cijena nove Toyote Auris ne bi trebala imati veliki skok naspram modela iz 2018-e
Osim navedenog, nova Toyota Auris također će predstaviti novu 2.0-litrenu hibridnu inačicu sa 177 kombiniranih konja, a Japanci tvrde kako će ovaj pogonski sklop imati veći fokus na performanse kako bi se bolje iskoristila prednost TNGA platforme. Ova izvedba imat će “pedalice” na upravljaču kako bi se vozaču omogućila kontrola nad CVT prijenosom snage.
Toyota je potvrdila da će novi Auris predstavljen 2018. godine biti slagan u britanskoj tvornici u Burnastonu, koja je dobila injekciju od 240 milijuna funti ulaganja u pogon kako bi se pripremili za proizvodnju TNGA platforme. Cijena nove Toyote Auris 2019 vjerojatno će biti slična trenutnom modelu, a u prodaji bi se trebala naći do kraja ove godine.