Ne tako davno predstavljenu Corsu, Opel je odlučio pretvoriti u pravi mali trkaći auto u poznatoj OPC izvedbi. Zgodan gradski mališan sada je postao pravi sportski automobil spreman za jurnjavu po gradu, ali i trkačim stazama. Od standardnog modela se razlikuje u nekoliko sitnica, a kad se spoje dobivamo vrlo agresivan i atraktivan automobil.
OPEL CORSA OPC – SPUŠTENO PODVOZJE S ALUMINIJSKIM NAPLATCIMA
Corsa OPC dolazi s drugačijim prednjim branikom, naglašenijim pragovima i sportski orijentiranim poklopcem motora. Stražnji kraj krasi krovni spojler u kombinaciji s dvostrukim Remus ispušnim cijevima. Za bolji izgled automobila brinu se aluminijski naplatci 17 cola (opcinalno 18 cola) te podvozje spušteno 10 mm. Novo sportsko FSD podvozje bazira se na selektivnoj promjeni amortiziranja ovisno o silama koje djeluju na automobil i time omogućava balansiranje između udobne vožnje i sportskog ponašanja na stazi. Također postoji i mogućnost odabira načina rada elektroničkog programa stabilnosti (ESP-a) i kontrole proklizavanja (TC), pa tako u Competition modu kontrola proklizavanja nije aktivna, dok ESP pruža više tolerancije.
OPEL CORSA OPC – SPORTSKI DUH VIDLJIV I U UNUTRAŠNJOSTI
Interijer kabine također ima sportski štih koji je dovoljnoj mjeri vidljiv, ali nije prenapadan. Za bolji osjećaj vožnje brinu se Recaro sjedala i vrlo direktan kožni upravljač. Ručica mjenjača obložena je kožom i na sebi nosi OPC logo, a tu su još i sportske “papučice” za vožnju. Ostatak interijer isti je kao i kod običnog modela, a najvažnije bi bilo spomenuti sedam inčni ekran osjetljiv na dodir s IntelliLink sustavom koji vam pruža opcije poput GPS navigacije, spajanja s gotovo svim mobilnim uređajima i kod Apple uređaja mogućnosti čitanja pristiglih poruka na glas.
OPEL CORSA OPC – NAJSNAŽNIJA U KLASI
Za razliku od prošlog OPC modela Corse, ovaj turbobenzinski 1.6 litreni motor ima 15 KS više što iznosi 207 KS i uz pomoć šeststupanjskog mjenjača postiže čak 280 NM. Ubrzanje od 0 – 100 iznosi 6.8 sekundi, dok je maksimalna brzina 230 km/h. Za one željne još većih mogućnosti ovog automobila, postoji i dodatna opcija zatvarača prednjeg diferencijala. Ukoliko vas brine potrošnja takvog živahnog mališana, tvornički podatak prosječne potrošnje iznosi 7,5 l/ 100 km makar vjerujemo da će stvarna potrošnja biti i do jedne litre više.
Među trenutnom konkurencijom koju čine Renault Clio R.S., Peugeot 208 GTI, Mini Cooper S, Volkswagen Polo GTI i Ford Fiesta ST, Corsa OPC je najsnažniji model. Kad se sve zbroji, smatramo da je Opel Corsa OPC dobar i kvalitetan automobil koji ima ponešto za svakoga i ako se odlučite za kupnju istog, sigurno nećete pogriješiti. Kod nas se očekuje u ljeto/jesen 2015. godine i nimalo ne sumnjamo da će biti često viđen gost naših prometnica, a do tada sve informacije možete potražiti kod ovlaštenog Opel prodavača.