Druga generacija poznatog bavarskog roadstera prestala je s proizvodnjom u 2016. godini nakon više od 115.000 proizvedenih primjeraka, logičan slijed događaja nakon što je objavljena suradnja s Toyotom na novoj izvedbi popularnog modela. Tijekom proteklih godina bilo je puno rasprava na internetu o tome hoće li se nasljednik Z4 nazvati Z5 ili ne, a iz BMW-a su do sad opovrgavali sve glasine.
Novi BMW Z4 2018 po svemu sudeći zadržava „staro“ ime
Iako su prototip u razvoju kodnog imena G29 mnogi nazivali oznakom Z5, čini se kako će nova toples jurilica ipak zadržati „staro“ ime – Z4. BMW-ov čovjek zadužen za američko tržište, Ludwig Willisch, otkrio je u intervjuu za AutoGuide.com da novi sportski automobil definitivno neće biti nazvan “Z5”, dodajući da su to izmišljotine. Iako nije izravno potvrdio naglasio je da će se novi roadster vjerojatno zvati Z4. Na pitanje o pogonskim jedinicama i mogućnosti ubacivanja šestcilindraša, zagonetan odgovor BMW šefa za SAD glasio je ovako: “Oznaka Z4 nije indikacija broja cilindara.”
Čitajući između redaka, postoji velika vjerojatnost da će novi Z4 doista biti obdaren barem jednim rednim šestakom, pridruženim ostalim četverocilindričnim motorima. Što se tiče mogućnosti implementacije xDrive pogona, Willisch nije bio siguran hoće li biti dostupan, ali je ostavio otvorenim opciju hibridne verzije, osobito zbog toga što je nova platforma projektirana kako bi osim benzinskog, podržala hibridni i električni pogon na sva četiri kotača. Istom se ne možemo nadati u slučaju ponude ručnog mjenjača. S obzirom da njemački proizvođač polako šalje manualce u mirovinu, neće nas iznenaditi da BMW Z4 2018 bude dostupan samo s automatikom na „pedalice“. Vezano uz težinu vozila, izvori sugeriraju da će novi BMW-ov roadster težiti nešto više od 1400 kilograma u početnoj verziji. Osim tehničkog dijela, vrlo su intrigantne i projekcije izgleda budućeg toples Bavarca.
X-Tomi Design vrlo blizu proizvodnom dizajnu novog BMW Z4 2018
Tijekom posljednjih nekoliko mjeseci, mnogi dizajneri diljem svijeta pokušavaju pogoditi dizajnerske linije koje će krasiti novi BMW Z4 2018. Međutim, nijedan do sad viđen nije došao tako blizu postojećem vizualnom smjeru bavarskog proizvođača kao ovaj autora X-Tomi Design, implementirajući elemente iz aktualnih BMW-a u svoj futuristički kreativni koncept. Sprijeda se mogu primijetiti novi farovi, spojeni s „bubrežnom“ maskom, kao i prednji M Sport branik „skinut“ ravno iz nove serije 5.
Ova kombinacija savršeno pristaje novom roadsteru, a uz elegantne bočne linije i masivne kotače, ovaj koncept ima sve elemente da se složimo kako bi novi BMW Z4 2018 trebao tako izgledati.
Sportska platforma razvijena s Japancima stavlja novi BMW Z4 2018 na kartu paprenih roadstera
Kodni G29 Z4 postavljen je na platformu razvijenu u zajedničkom pothvatu s Toyotom, koja ju koristi za sljedeću generaciju legendarne Supre. Samo prema tim informacijama već možemo tvrditi da će novi modeli BMW-a i Toyote biti iznimno fokusirani na užitak u vožnji, s težinom koja se značajno smanjuje u odnosu na prethodnike. Pod poklopcem motora nalazit će se benzinski motori od dvije i tri litre, s izlaznom snagom od oko 200 konja za startne verzije do oko 350 konjskih snaga za model Z4 M40i M Performance. Bez obzira na to što ne znamo konačan proizvodni izgled i kolika će biti cijena BMW Z4 2018, s nestrpljenjem iščekujemo predstavljanje i dolazak konkurenta Audiju TT i Porscheu 718 Boxster.