BMW serija 2 u M izvedbi prema sudu mnogih, jedan je od najzanimljivijih i najzaigranijih automobila na tržištu. U nastavku glavnu ulogu u jednom drugačijem tuningu ima upravo navedeni Bavarac, koji će tijekom procesa nadogradnji ostati bez svog motora.
HGK Racing je tvrtka koja se bavi ozbiljnim preradama automobila u svrhu njihovog prilagođavanja za drift natjecanja, a projekt s BMW serijom 2 potvrđuje kakvi su majstori u tome. Ono što nam prvo privlači pažnju je karoserija izrađena od kombinacije materijala kevlara i karbona. Naravno, ovaj vojnički dizajniran i složen Bavarac nije nužno najljepši BMW automobil koji ćete ikada vidjeti, ali je lagan i širok kako bi se što bolje ponašao na drift stazi.
Temeljitim doradama BMW serija 2 snagom se približila Porscheu 918
Količina posla utrošena u ovu BMW seriju 2 svakako je impresivna iako rezultat neće biti svakome po guštu. Ispod poklopca motora nalazi se GM-ov LS motor dorađen od strane Mast Motorsportsa. Složen je od LS7 glava motora, kovanih dijelova, ventila od titana i drugih trkaćih komponenti. Konačan proizvod uparen sa Samsonas peterostupanjskim sekvencijalnim mjenjačem i Winters diferencijalom za složenim za visoke performanse ispucava 820 konjskih snaga i 920 Nm okretnog momenta. S 800Nm okretnog momenta dostupnog već ispod 4000 okretaja u minuti, ovaj motor čini vrhunac inženjerstva kada govorimo o atmosferskim V8-icama pripremanim za natjecanja.
Šasija kodnog naziva F22 (iako ju je lako zamijeniti za F87 šasiju od M2) je iznova varena s ciljem stvaranja veće čvrstoće, a unutrašnjost ogoljena uz dodatak neizbježnog roll cagea. Zahvaljujući svim temeljitim izmjenama automobil teži samo 1200 kilograma.
Za bolje upravljanje ugrađeni su Nitron amortizeri podesivi u tri smjera. Osim toga, važne komponente drift automobila poput kotača, guma i kočnica su također dorađene. Wilwood šesteroklipna kliješta nalaze se sprijeda zajedno s 11.75-inčnim bušenim diskovima, a na stražnjoj strani, četveroklipne čeljusti i 12-inčni diskovi. Work Wheels felge promjera 18 cola obučene su u 235mm široke gume sprijeda i 265mm gume straga.
Američki atmosferac velikog obujma pretvara BMW seriju 2 u drift mašinu
Ekipa se zaista potrudila napraviti dobar posao, no da li nas to zadovoljava? Pa ne baš s obzirom da su izbacili iz igre potentne BMW-ove motore i utrpali veliki američki LS V8 motor inače poznat nam iz Corvette. No, sviđa nam se nova lagana i funkcionalna karoserija čime se smanjila težina i stvorio pravi natjecateljski drift automobil. Iako je ova prerađena BMW serija 2 otišla u daleki Katar, nadamo se da će biti prilike susresti je uživo i na nekom od naših drift natjecanja.
Zvijer na djelu možete vidjeti u videu: